SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa kart Eurobanku na wiaty AMS

W połowie kwietnia, na 70 wiatach w dużych miastach całej Polski AMS zainstalował jaskrawoczerwone karty Eurobanku na dachach wiat przystankowych.

Każda atrapa karty Visa jest umieszczona na płaskiej konstrukcji dłoni z palcem wskazującym nową kartę kredytową.

Jest to część dużej ogólnopolskiej kampanii Eurobank, w której bierze udział także 750 citylightów i 36 fullmobili, czyli autobusów oklejonych reklamą na powierzchni bocznej i tylnej. Kampania potrwa do połowy maja br.

    

Kreację przygotowała agencja DDB,  a media zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.

- Od kilku lat obserwujemy wzrost zainteresowania zleceniodawców niestandardowymi elementami w kampaniach outdoorowych. Jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie, realizowaliśmy wiele spektakularnych pomysłów dla naszych klientów: parujące filiżanki na backlightach, trawę rosnącą w wiacie i wiele innych. Ta kampania wyróżnia się dużą intensywnością – elementy niestandardowe pojawią się w miastach, których mieszkańcy nie mieli jeszcze okazji zetknąć się z tą niecodzienną formą reklamy - komentuje Anna Sobczyk, manager projektów niestandardowych AMS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa kart Eurobanku na wiaty AMS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl