SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa programowa Telewizji Polsat

W zeszłym tygodniu Polsat wyemitował trzy nowe pozycje programowe, które od razu zdystansowały konkurencyjne programy innych stacji.

Największym sukcesem okazał się sobotni program „Jak Oni śpiewają”, który 3 marca obejrzało aż 5,69 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Show przyciągnął więcej widzów niż niedzielna premiera piątej edycji „Tańca z gwiazdami” w TVN. (więcej na ten temat)

Udziały Polsatu podczas „Jak Oni śpiewają” wyniosły 35,45 proc., a w grupie widzów w wieku 16-49 lat – 33,76 proc., co dało stacji pozycję lidera pasma w obu grupach. Druga w rynku telewizyjnym była TVP1, którą oglądało w tym czasie jednak ponad 2 mln mniej osób. 



Wszyscy 4+ 16-49

Data AMR SHR % SHR %
Jak Oni śpiewają 03-03-2007 5 686 036 35,45% 33,76%
TVP1 03-03-2007 3 405 214 21,29% 22,25%
TVN 03-03-2007 2 471 636 15,46% 16,86%
TVP2 03-03-2007 2 029 872 12,69% 11,60%

Dwa dni wcześniej, w czwartek 1 marca, pierwszy odcinek innej nowości Polsatu, czyli serialu komediowego „Mamuśki” obejrzało 3,1 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 25,21 proc. (w grupie 16-49 wyniosły one 27,49 proc.). Również w tym paśmie Polsat był liderem wyprzedzając drugą w rynku telewizyjnym Dwójkę, której program oglądało w tym czasie 2,31 mln osób.



Wszyscy 4+ 16-49

Data AMR SHR % SHR %
Mamuśki 01-03-2007 3 098 630 25,21% 27,49%
TVP2 01-03-2007 2 318 082 18,59% 17,33%
TVN 01-03-2007 2 218 070 18,79% 18,23%
TVP1 01-03-2007 1 179 541 9,63% 10,09%

Również niedzielny premierowy odcinek serialu sensacyjnego „Prawo miasta” pokonał konkurencje audycje, choć w tym przypadku przewaga nie była już tak duża. Serial przyciągnął przed telewizory 3,11 mln widzów, o ponad 200 tys. więcej niż programy emitowane w tym czasie na antenie TVN, który był wiceliderem pasma. Udziały „Prawa miasta” w rynku telewizyjnym wyniosły 25,6 proc., a w grupie 16-49 aż 30,05 proc.



Wszyscy 4+ 16-49

Data AMR SHR % SHR %
Prawo miasta 04-03-2007 3 110 934 25,60% 30,05%
TVN 04-03-2007 2 894 259 23,92% 24,22%
TVP1 04-03-2007 1 959 061 16,19% 15,60%
TVP2 04-03-2007 1 638 886 13,54% 9,00%

W miniony weekend Polsat w grupie 16-49 był stacją numer jeden ze średnimi udziałami (sobota, niedziela) na poziomie 20,93, przed TVP1 (20,68), TVN (18,25%) i TVP2 (16,67%). Sobotnio-niedzielne pasmo prime time również należało do Polsatu. Udziały w grupie 16-49 wyniosły 26,13%. Na drugim miejscu uplasowała się TVP1 (25,42%), następnie TVN (20,05%) i TVP2 (11,41%).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa programowa Telewizji Polsat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl