Ofensywa reklamowa platformy 'n'

ITI Neovision uruchamia kolejny etap kampanii wprowadzającej na rynek telewizję nowej generacji pod marką 'n'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dotychczasowe działania, prowadzone od 22 września br. w telewizji, zostaną wzmocnione outdoorem. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Starcom na potrzeby swojego ITI wraz z dostawcami powierzchni outdoorowych opracował od podstaw dedykowaną sieć nośników wielkoformatowych, które zostaną rozmieszczone w 49 miastach. Dodatkowo layouty reklamowe pojawią się również na standardowych nośnikach o formatach 12X3 i 6X3 oraz backlights. Kampania nie koncentruje się wyłącznie na największych miastach. Przekaz reklamowy marki „n” ma być obecny również w mniejszych ośrodkach, tak, aby do wszystkich potencjalnych klientów dotarła informacja o tym, że telewizja nowej generacji jest już dostępna w ich miejscu zamieszkania.

Kreację przygotowuje agencja reklamowa DDB Warszawa.

Wartość budżetu kampanii launchowej marki „n”, która potrwa nieprzerwanie do końca roku, nie została ujawniona.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej