SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa radia TOK FM

1 kwietnia rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa radia TOK FM,ukazująca poszczególne programy stacji w satyrycznym ujęciuAndrzeja Czeczota.

Reklamy radia TOK FM, które będą się ukazywać od 1 kwietnia,prezentują pasma i audycje, pojawiające się na co dzień na anteniestacji - m.in. "Poranek Radia TOK FM", "E.K.G Ekonomia KapitałGospodarka", "Kochaj się długo i zdrowo" i "Popołudnie Radia TOKFM". Każdy z programów przedstawiony został w artystycznej wizjirysunków Andrzeja Czeczota. Na reklamach znajdą się ponadtoinformacje o czasie emisji danej audycji, a także logo stacji iczęstotliwości radia w 10 miastach nadawania.

tokfmpopoludnie

Pomysłodawcą kampanii jest współpracujący z radiem artdirectorPiotr Kulawczuk. Nowe reklamy radia TOK FM ukażą się w prasie("Polityka", "Forum", "Gazeta Wyborczej" i "Metro") oraz nanośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Media zaplanował dział promocji radia TOK FM.

tokfmporanek

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa radia TOK FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl