SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa Radia Wawa

Wystartowała kampania promująca trwający na antenie Radia Wawakonkurs "100 tysięcy za dychę".

W ramach konkursu słuchacze gromadzą banknoty dziesięciozłotowe.Codziennie rano na antenie Radia Wawa podawana jest seria i numerzwycięskiego banknotu. Jego posiadacz ma godzinę na poinformowanieo tym Radia Wawa (SMS-owo, telefonicznie, faksem lub osobiście).Jeśli nie pada główna wygrana, po godzinie prowadzący podajejeszcze raz numer banknotu dnia. Posiadacze banknotów zawierającychtrzy dowolnie wybrane cyfry z tego numeru wysyłają SMS-y do RadiaWawa - pierwszy z nich dostaje nagrodę - gotówkę w wysokości 500zł.

Kampania promująca konkurs "100 tysięcy za dychę" będzieprowadzona przez półtora miesiąca w prasie i w internecie. Wkampanii zostaną wykorzystane m.in. tytuły: Playboy, Sukces, CKM,Machina, Zwierciadło, Przekrój, Super Express, Fakt, Przyjaciółka,Viva, oraz portale internetowe: Onet, WP, Interia. Dodatkowo wramach kampanii w telewizji UPC emitowane będą spoty promującestację i polską muzykę.

Kreacje przygotowała Agencja Reklamowa Wawa.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Radia Wawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl