SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa TNT

Firma kurierska TNT Express Poland rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową.

Za adaptację kreacji autorstwa agencji Wieden & Kennedy, na rynek polski odpowiada Agencja Focus Advertising.

- Kampania kładzie nacisk na wyjątkowe podejście TNT do powierzanych przez klientów przesyłek. Tu każda paczka jest cenna. Claim kampanii ‘DORĘCZAMY TWÓJ SUKCES’ pokazuje, ze dla TNT przesyłka to coś więcej – to przede wszystkim przyszłość, powodzenie, reputacja klienta. Z takim partnerem warto współpracować. Podstawowym motywem graficznym kampanii jest element, który na co dzień towarzyszy pracy kuriera i osób zajmujących się przesyłkami w każdej firmie - taśma klejąca. Symbol ten w jasny sposób nawiązuje do działalności TNT i podkreśla specjalizację firmy w zakresie doręczania przesyłek – podano w komunikacie prasowym

CEL KAMPANII:

Umocnienie wizerunku TNT Express Poland jako lidera w zakresie doręczania przesyłek.
Przedstawienie wyjątkowego podejścia TNT do obsługi klienta - TNT doręcza ‘cos więcej niż tylko przesyłki”.

MEDIA:
Telewizja – TVN 24

Radio: PR3, RMF FM, ZET, RMF Classic, Flash +,Pakiet poznański, PIN Warszawa, TOK FM, WAWA, Złote Przeboje Trefl Trójmiasto

Prasa: Twój Styl, Viva, Gala,  polityka, Newsweek, Forbes, Wprost, Puls Biznesu - Transport i Logistyka, Spedycja Transport Logistyka, Logistyka a Jakość, Harvard Business Review
 
CZAS TRWANIA KAMPANII:
listopad - grudzień

KLIENT: TNT Express Poland
PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Tomasz Nieborek, Jolanta Krupowicz
AGENCJA: Focus Advertising
PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Magdalena Dzierżanowska
ART DIRECTOR: Łukasz Myszkowski
COPY/ART: Łukasz Słotwiński.
PLANOWANIE I ZAKUP MEDIÓW: Vizeum

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa TNT

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl