Ofensywa telewizyjna marki Wawel

W sierpniu b.r. wystartowały dwie telewizyjne kampanie reklamoweWawel SA - producenta wyrobów cukierniczych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

20 sierpnia ruszyła kampania Karmelków, natomiast 27 sierpniawizerunkowa i produktowa kampania Czekolad.

Piętnastosekundowe i trzydziestosekundowe spoty będą emitowanew: TVP, TVN, TVN 7, TV 4, AT Media, TVN 24, TVN Style.

Kampanie potrwa kilka tygodni.

Za planowanie i zakup mediów dla tego Klienta odpowiedzialnyjest dom mediowy MPG.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]