SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy zajmie się influencer marketingiem kosmetyków essence i Catrice

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków, właściciel marek essence i Catrice, rozpoczął współpracę z Ogilvy. Do zadań agencji należy pełna obsługa w zakresie influencer marketingu.

fot.YouTube/Jessica BraunArticle

Za działania dla nowego klienta odpowiada Agata Hurska, account manager w zespole PR & Influence prowadzonym przez Katarzynę Walewską-Napiórkowską.

– Współpraca z tak rozpoznawalnymi markami to dla nas ogromne wyróżnienie i docenienie naszego wieloletniego doświadczenia w kategorii beauty, w której jako zespół czujemy się doskonale – mówi Katarzyna Walewska-Napiórkowska, head of brand PR & influence w Ogilvy.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy zajmie się influencer marketingiem kosmetyków essence i Catrice

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bźk
Przeciętne kosmetyki z dolnej półki. zamiast "influencermarketingu" powinni zadbać o dostępność poza allegro i drogerią natura. no ale pewnie chodzi o pompowanie ceny.
odpowiedź
User
Stupidity
Cała prawda o dzisiejszych influencerach - za pieniądze czy darmowe gadżety wypromują nawet największe badziewie.
odpowiedź