SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Ogilvy&Mather łączy się z J. Walter Thomson Lemon Sky. Prezesem Agnieszka Wasilewska, odchodzi Beata Turlejska

Działające w ramach grupy WPP agencje Ogilvy&Mather i J. Walter Thompson Lemon Sky (JWT Lemon Sky) łączą się na polskim rynku. Na czele nowej struktury stanie Agnieszka Wasilewska, prezes i dyrektor zarządzająca Grupy Ogilvy w Polsce. Beata Turlejska, dotychczasowa szefowa JWT Lemon Sky, rozstaje się z firmą.

Agnieszka Wasilewska Article

Nowa struktura ma umożliwić Ogilvy włączenie do swojej oferty kompetencji internetowych JWT Lemon Sky, takich jak produkcja treści, performance, zarządzanie projektami, technologie i social media, podczas gdy JWT Lemon Sky skorzysta na dostępie do pracowników Ogilvy.

Warszawskie oddziały firm połączą swoje biura pod wspólnym adresem w połowie br. Nadal będzie funkcjonował wrocławski oddział JWT Lemon Sky.

Beata Turlejska, dotychczasowa CEO JWT Lemon Sky, rozstaje się z firmą. Połączoną strukturą będzie kierowała Agnieszka Wasilewska, prezes i dyrektor zarządzający Grupy Ogilvy w Polsce. Pozostała kadra zarządzającą JWT Lemon Sky będzie ściśle współpracować z zespołem zarządzającym Ogilvy, by zapewnić jak najszybsze i najbardziej płynne przejście okresu transformacji.

- Ogilvy dowiodło, że skutecznie umie połączyć w komunikacji kreatywność z efektywnością. Dzięki partnerstwu z JWT Lemon Sky oraz wykorzystaniu jego digitalowych, produkcyjnych i technologicznych kompetencji, stworzy potężną siłę na polskim rynku - komentuje Toby Hoare, chief executive J. Walter Thompson Europe. Paul O'Donnell, worldwide executive director w Ogilvy&Mather, dodaje, że ten ruch wpisuje się w globalną strategią grupy WPP, polegającą na stymulowaniu synergii w biznesie przy jednoczesnym zachowaniu poszczególnych kompetencji, umiejętności i wiedzy specjalistycznej, by zapewnić jeszcze lepszą obsługę klientów.

Po fuzji agencji zachowane zostaną marki Ogilvy oraz JWT. Wynika to głównie z zapisów globalnych kontraktów z niektórymi klientami JWT oraz szacunku do klientów lokalnych, którzy mimo fuzji powinni mieć możliwość decyzji zespołu, przez który chcą być obsługiwani.

-  Najbliższy czas to okres integracji struktur, rozmów z klientami i wprowadzenia zmian w procesach. Proces integracji rozpocznie się 1 kwietnia, przed jego zakończeniem nie jesteśmy w stanie przedstawić ostatecznej struktury. Naszym priorytetem jest zabezpieczenie klientów, zapewnienie im jak najwyższego poziomu obsługi, a nie da się tego zrobić bez utrzymania kluczowych kompetencji i talentów. Dołożymy wszelkich starań, aby ta sytuacja dla osób z obydwu agencji była szansą - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Chyłek, HR & PR manager w Ogilvy&Mather.

Proces fuzji obu agencji zakończy się w tym roku. Na obecnym etapie nie podano, jak zostanie rozwiązana kwestia obsługi ewentualnych, konkurencyjnych względem siebie klientów obu agencji.

Wśród reklamodawców, dla których pracuje Ogilvy&Mather, są m.in. Decathlon, Tesco, Bahlsen, nju mobile. JWT Lemon Sky pracowało w ostatnich miesiącach m.in. przy kampaniach Mazdy, Shell Polska, Barilla, Imodium Instant, Princessy, Sudafedu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ogilvy&Mather łączy się z J. Walter Thomson Lemon Sky. Prezesem Agnieszka Wasilewska, odchodzi Beata Turlejska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Kompromitacja przy Tigerze przyniosła niespodziewane i niechciane (raczej) owoce?
20 2
odpowiedź
User
Aha
W czasie takiego stymuluowania synergii Imodium instant na pokładzie to skarb
10 0
odpowiedź
User
buk
Czy dwa minusy dadzą plus?
4 0
odpowiedź
User
Tolek
"Nowa struktura ma umożliwić Ogilvy włączenie do swojej oferty kompetencji internetowych JWT Lemon Sky, takich jak produkcja treści, performance, zarządzanie projektami, technologie i social media, podczas gdy JWT Lemon Sky skorzysta na dostępie do pracowników Ogilvy."

Czy oni naprawdę wierzą w to, co mówią? Toż to bełkot kompletny. Kompromitują się jako szpece od komunikacji. Już lepiej by się przyznali, że biznes kiepsko idzie i trzeba minimalizować straty...
10 0
odpowiedź
User
art dajrektor
idzie fala, Y&R też pozamiatany; zostaną tylko dobre butiki kreatywne i duże sieciówki z mocnym digitalem, bo po co komu drogie agencje średniej wielkości do robienia spotów do telewizora
10 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing