Ogilvy PR dalej pracuje dla Huawei, teraz także w zakresie influencer marketingu

Huawei Consumer Business Group Polska przedłuża umowę na obsługę działań public relations z Ogilvy PR. Agencja odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych marki technologicznej od 2019 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ogilvy PR dalej pracuje dla Huawei, teraz także w zakresie influencer marketingu

Huawei CBG Polska i Ogilvy PR będą kontynuować współpracę w zakresie działań PR dla produktów konsumenckich. Odpowiedzialność agencji dotyczyć będzie doradztwa strategicznego dla marki, współpracy z mediami oraz infuencerami przy wprowadzeniu na rynek nowych produktów i usług oraz organizowaniu wydarzeń specjalnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5g-przetarg-t-mobile-orange-plus-play-huawei-mapa-zasiegu ##

Huawei CBG Polska i Ogilvy PR kontynuują współpracę

Współpraca będzie obejmowała wsparcie PR dla całego portfolio produktów konsumenckich oraz usług, w tym: smartfonów, smartwatchy, laptopów, tabletów, słuchawek bezprzewodowych czy promocji sklepu z aplikacjami i grami AppGallery.

- Z Ogilvy PR Polska wiąże nas już ponad 4-letnia owocna współpraca. Przed nami nowe wyzwania. Wspólnie chcemy realizować projekty, które pozwolą nam budować tożsamość i rozpoznawalność marki Huawei wśród polskich odbiorców, a także tworzyć materiały utrzymujące zainteresowanie naszymi produktami na każdym etapie ścieżki zakupowej. Nowym elementem naszej współpracy są działania influencerskie - prowadzenie ich przez jedną agencję równolegle z działaniami PR pozwoli nam utrzymać spójność komunikacji - mówi Dorota Rakowska, marketing director w Huawei CBG Polska.

Zespołem po stronie agencji Ogilvy PR kieruje Ewa Zambrzycka-Rozner, account director.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu