SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy zajmie się obsługą kreatywną Reeboka w Europie Wschodniej

Agencja reklamowa Ogilvy wygrała przetarg firmy Adidas na obsługę reklamową marki Reebok w regionie Europy Wschodniej. Wcześniej z marką w tym zakresie na polskim rynku  współpracowała agencja Cut The Mustard.

Do rozpoczętego w październiku br. przetargu zaproszono kilka agencji (ich nazw nie ujawniono).

Adidas postawił na Ogilvy. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę 7 rynków z centralą w Polsce w obszarach strategicznym, koncepcyjnym oraz egzekucyjnym, tworząc lokalne oraz adaptując globalne działania marki w kanałach digital, social media, content marketing oraz PR & influence. Zakres działań obejmować będzie między innymi realizację działań aktywacyjnych, tworzenie treści do mediów społecznościowych, współpracę z influencerami i ambasadorami, media relations oraz eventy.

- Możliwość pracy dla jednej z najważniejszych marek sportowych na świecie to niezwykłe wyróżnienie. Zaufanie, którym obdarzył nas Reebok, powierzając naszej agencji digitalową obsługę regionalną marki, cieszy także dlatego, że jest efektem zmian, które w ostatnich miesiącach przeszło Ogilvy na wielu poziomach - zaczynając od fuzji z Lemon Sky JWT, przez rozbudowanie kompetencji, a na zmianie struktury wewnętrznej i sposobu pracy skończywszy. Jestem przekonana, że nasza współpraca będzie niezwykle owocna i satysfakcjonująca dla obu stron - mówi Agnieszka Wasilewska, managing director grupy Ogilvy w Polsce.

Ogilvy w Warszawie będzie prowadzić i koordynować działania komunikacyjne na terenie Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 roku.

Od 2016 roku obsługą kreatywną Reeboka w Polsce oraz na Litwie, Łotwie i w Estonii zajmowała się agencja Cut The Mustard.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy zajmie się obsługą kreatywną Reeboka w Europie Wschodniej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Natasza34
A prawda jest imponująca) Biznes to delikatna kwestia, ale najważniejsze jest, aby odnieść sukces) To zależy od klientów) A żeby je przyciągnąć, potrzebujesz dobrego, udanego marketingu) Aby marka stała się rozpoznawalna przez wszystkich) Na przykład możesz stworzyć logo logaster.com/pl/
odpowiedź