SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show „36,6” ogląda 708 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru

Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 708 tys. widzów, o 85 tys. osób mniej niż druga edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Ewa Drzyzga, fot. TVN Article

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 8 września 2018 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 708 tys. widzów, co przełożyło się na 7,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 761 tys. osób.

Dla porównania, drugi sezon „36,6” pokazywany jesienią ub.r. po trzech odcinkach śledziło średnio 793 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,03 proc. udziału w 4+, 9,88 proc. w 16-49 oraz 9,09 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 85 tys. widzów.

TVN w czasie emisji „36,6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas „Chłopaków do wzięcia” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 11,99 proc. udziału. Drugi jest TVP1 („Jaka to melodia?” i „Drogi wolności”; 7,78 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport” oraz „Postaw na milion”; 7,20 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Show „36,6” ogląda 708 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tup
To jest czwarty sezon programu a nie trzeci...

Ostatnio te artykuły to pisze chyba jakaś zatrudniona po znajomości stażystka, bo błąd błędy pogania
17 10
odpowiedź
User
Mika
Bo Poraj za dużo wyjeżdża . Za dużo robi w TVP hehhehhehehe
13 8
odpowiedź
User
Aga Dąb
Kiedyś robił programy z pasji do medycyny . Dziś Poraj robi programy dla KASY , Humor nawet nie pomaga , 3 wybór . Poraj jak czytasz to wróć do korzeni !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wyleczyłeś moje dziecko , mialeś pasję a teraz co .... za chwilę będziesz robił Diagnozę . POraj - te programy są potrzebne , dałeś się kupić ?!!!!
13 10
odpowiedź
User
iksiński
Pogubiłem się z tym opisem - to trzecie miejsce w 4+ ma w końcu TVN czy TVP1?
15 8
odpowiedź
User
Zenobiusz
Zejdźcie z Poraja bo to ostatni dziennikarz telewizyjny który ma pojęcie o medycynie. Ma pojęcie co robi i raczej nie robi tego cynicznie dla kasy bo przy jego kontaktach byłby pewnie w stanie stworzyć sobie cały kanał medyczny.
13 9
odpowiedź