SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,52 mln widzów nowego serialu „39 i pół tygodnia”. TVN liderem w grupie komercyjnej

Nowy serial „39 i pół tygodnia” gromadzi średnio 1,52 mln widzów, o 710 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Pułapka”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest zdecydowanym liderem.

fot. TVNArticle

TVN nowy serial „39 i pół tygodnia” (będący reaktywacją produkcji „39 i pół” sprzed 10 lat) nadaje w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 8 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,52 mln widzów, co przełożyło się na 11,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 14,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 8 września - śledziło go 1,74 mln osób.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. pierwszego sezon „Pułapki” gromadził średnio 2,23 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 15,77 proc., 18,94 proc. oraz 17,89 proc. udziału. Oznacza to, że serial „39 i pół tygodnia” stracił 710 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „39 i pół tygodnia” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 17,17 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (5,89 proc.; „Kabaret na żywo” i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - TVP2 (2,89 proc.; gł. „Muzyka na bis” i „Wkręceni w randkę”).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją pierwszego wyboru.

„39 i pół tygodnia” przedstawia dalsze losy Darka Jankowskiego (w tej roli Tomasz Karolak), który dowiaduje się że jest śmiertelnie chory.

W ważnych rolach 10-odcinkowej produkcji występują również: Daria Widawska, Alan Andersz, Marina Łuczenko-Szczęsna i Magdalena Lamparska. Do serialu powrócili: Wojciech Mecwaldowski, Antoni Królikowski, Cezary Kosiński, Krzysztof Stelmaszyk i Dorota Deląg. Pojawiają się także nowe postacie, które grają: Monika Krzywkowska, Sandra Drzymalska, Łukasz Konopka, Maja Seklecka, Bartłomiej Kasprzykowski, Michał Koterski i Piotr Rogucki.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,52 mln widzów nowego serialu „39 i pół tygodnia”. TVN liderem w grupie komercyjnej

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Apollo
Bardzo słabo nowości TVP.
odpowiedź
User
Uu ju ju
Czyli wyniki ogólnie niezbyt zadowalające. No ale nie ma się czemu dziwić. Spot reklamowy był fatalny. Odrazu wszystkim odechciało się oglądanie takiego serialowego gniota. A jak już ktoś obejrzał to przestanie oglądanić po pierwszym odcinku.
odpowiedź
User
darko
Polsat ładnie kręci antyrekordy w tym paśmie
odpowiedź
User
Paweł
Widownia maleje z odcinka na odcinek. Od pierwszego do trzeciego ubyło 30% :)
odpowiedź
User
Gość
Trzeba przyznać, że przeyjemnie się to ogląda.
odpowiedź