SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,15 mln widzów nowego programu „Ameryka da się lubić”, TVP2 wiceliderem

Nowy program „Ameryka da się lubić” oglądało średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,76 mln zł.

Ida Nowakowska w programie „Ameryka da się lubić”; fot. TVPArticle

Średnia widownia premierowych odcinków „Ameryka da się lubić”, wyemitowanych w okresie od 12 września do 31 października 2020 roku wyniosła 1,15 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 8,45 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 12 września. Śledziło go średnio 1,36 mln osób.

Nadawany półtora roku temu (tj. w okresie od 27 kwietnia do 11 maja ub.r.) w tym samym paśmie mający podobną formułę program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało 1,84 mln osób, co przełożyło się na 13,58 proc. udziału w 4+, 8,15 proc. w 16-49 oraz 9,19 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie emisji „Ameryka da się lubić” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,56 proc.), trzeci - TVN (pasmo filmowe; 7,56 proc.), a czwarty - TVN (gł. filmy fabularne; 7,08 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Ameryka da się lubić” wyniosły 1,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Formuła programu „Ameryka da się lubić” nawiązuje do znanego już widzom Dwójki talk-show „Europa da się lubić”, który emitowany był w latach 2003-2008 oraz 2019. W ramach cyklu do studia zapraszani są Amerykanie mieszkający w Polsce oraz goście specjalni, którzy wypowiadają się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Program prowadziła Ida Nowakowska.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,15 mln widzów nowego programu „Ameryka da się lubić”, TVP2 wiceliderem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalina
"Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru" - Dwójka nie była stacją czwartego wyboru, bo TVN7, czy Puls miały w tym czasie wyższe udziały. Weźmie to w końcu pod uwagę.
odpowiedź
User
glory
nudy, szkoda prądu na to
odpowiedź
User
chybaja
To na pewno fotka z Ameryki? Bo mam wrażenie, że w Jaka to melodia jest identyczne tło.
odpowiedź