SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

900 tys. widzów nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” w TVP2

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Anything goes. Ale jazda!” ogląda średnio 900 tys. widzów, o 420 tys. osób mniej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Czar par”. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.

fot. TVP/Endemol Shine Polskafot. TVP/Endemol Shine Polska

Średnia widownia premierowych odcinków „Anything goes. Ale jazda!”, wyemitowanych w okresie od 11 do 25 września 2020 roku wyniosła 900 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 7,60 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,72 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w piątkowe wieczory. W pierwszym tygodniu stacja pokazała dwa odcinki o 20.45 i 21.40, a od drugiego tygodnia program można śledzić tylko o 21.40 (zamiast odcinków o 20.45 stacja emituje przeniesiony z Jedynki teleturniej „Postaw na milion”).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 25 września. Śledziło go średnio 981 tys. osób.

Dla porównania, rok temu w niemal tym samym paśmie Dwójka emitowała reaktywowany teleturniej „Czar par”, który śledziło o 420 tys. osób więcej. Średnia oglądalność pierwszych sześciu odcinków (wyemitowanych w okresie od 20 września do 4 października ub.r.) wyniosła 1,32 mln osób, co przełożyło się na 9,37 proc. udziału w 4+, 8,33 proc. w 16-49 oraz 8,47 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie emisji „Anything goes. Ale jazda!” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do Polsatu, który nadaje wtedy „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, co daje stacji 10,77 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne w paśmie „Superkino”; 7,05 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. filmy fabularne; 5,26 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.

„Anything goes. Ale jazda!” to polska edycja formatu „Anthing goes”, który pochodzi z portfolio EndemolShine. Program dotychczas pokazano w 27 krajach.

Formuła programu polega na tym, że celebryci i komicy śpiewają, tańczą i wykonują skecze oparte na konkretnych wyzwaniach, aby rozśmieszyć widzów. Cechą charakterystyczną projektu jest fakt, że jest realizowany na pochylonym planie pod kątem 22,5 stopni. To tzw. „krzywa scena” - scenografia, która w zależności od scenariusza odcinka przypomina np. pokój dzienny, kuchnię itp.

„Anything goes. Ale jazda” prowadzi aktorka i prezenterka Elżbieta Romanowska. Polską edycję show produkuje Endemol Shine Polska.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: 900 tys. widzów nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” w TVP2

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
Zyskał 1000 widzów ostatnio.
Jola z "Rancza" za bardzo się nie zmieniła.
odpowiedź
User
Hanek
Kto to w ogóle ogląda
odpowiedź
User
tytyt
Rozrywka dla debili.
odpowiedź