SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Cafe Futbol”z Tomaszem Hajto hitem Polsatu Sport. Magazyn śledzi 85 tys. widzów

W okresie od 3 września do 22 października br. program „Cafe Futbol” śledziło średnio 85 tys. widzów. Magazyn daje Polsatowi Sport pozycję lidera wśród stacji sportowych.

Tomasz Hajto, fot. Polsat Sport Article

Magazyn „Cafe Futbol” w Polsacie Sport emitowany jest w niedziele o godz. 11.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 22 października 2017 roku wyniosła 85 tys. osób, co przełożyło się na 0,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 17 września br. - obejrzało je 101 tys. widzów.

Polsat Sport w czasie nadawania magazynu zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym wśród kanałów sportowych. Drugi w tym czasie jest TVP Sport, który ma w tym paśmie 0,47 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Eurosport 1 (0,24 proc.).

 

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 przewaga Polsatu Sport nad innymi stacjami jest ogromna.

„Cafe Futbol” to magazyn, który prezentuje kulisy piłki nożnej. Gospodarzami audycji są Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Tomasz Hajto i Bożydar Iwanow, którzy w studio dyskutują ze swoimi gośćmi.

Tomasz Hajto jest stałym ekspertem w programie od połowy br., zastąpił w tej roli Wojciecha Kowalczyka. Hajto wspólnie z Mateuszem Borkiem komentowali też w Polsacie mecze reprezentacji Polski, niektóre z powiedzonek byłego piłkarza stały się memami internetowymi. Od września redakcja „Cafe Futbol” udostępnia w sieci fragmenty z najśmieszniejszymi momentami każdego odcinka.

Udział Polsatu Sport w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,56 proc.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Cafe Futbol”z Tomaszem Hajto hitem Polsatu Sport. Magazyn śledzi 85 tys. widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andy
Bardzo słaba oglądalność, przecież taki program z reklam na siebie nie zarobi. 80 tys. to mają blogi.
8 16
odpowiedź
User
Julek
Co Ty gadasz, przecież to jest kanał tematyczny, a takiej oglądalności nie mają cykliczne programy publicystyczne (nawet jeśli to publicystyka sportowa). Cafe Futbol to poza tym dobre rzemiosło. Dobrze się to ogląda. Zresztą ogólnie jak cały Polsat Sport.
20 8
odpowiedź
User
Conrad
Często oglądam Cafe futbol na polsacie sport i uważam go za interesujący program sportowy.
16 8
odpowiedź