SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

776 tys. widzów reality-show Polsatu „Cztery wesela”

Nowy reality-show „Cztery wesela” gromadzi średnio 776 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+, a w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie.

Program „Cztery wesela” nadawany jest w Polsacie w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 stycznia br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu (do 16 stycznia) wyniosła 776 tys. widzów, co przełożyło się na 5,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zobaczyło 823 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, która nadaje wtedy „Pogodę” „Alarm!” i „Ojca Mateusza”, co daje jej 13,07 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN („Doradca smaku”, „Na Wspólnej” i początek „Milionerów”; 11,38 proc.), a trzecia - TVP1 (gł. serial „Barwy szczęścia” i początek filmów fabularnych; 8,58 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Polsat jest czwarty. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie.

„Cztery wesela” to polska edycja brytyjskiego formatu „Four Weddings”, który został stworzony przez ITV Studios. W każdym odcinku programu widzowie poznają cztery panny młode, które zapraszają się nawzajem na swoje wesela. Nie są jednak zwyczajnymi gośćmi, tylko jurorkami - zwracają uwagę na każdy szczegół wydarzenia. Oceny przyznają w 4 kategoriach, w skali 1-10, za: suknię ślubną, miejsce i wystrój, menu oraz atmosferę wesela. Każda z panien młodych może zdobyć w programie maksymalnie 120 punktów. Zwyciężczyni otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 25 tys. zł.

Ambasadorką nowego reality-show Polsatu została Agnieszka Hyży. Jej rolą w programie jest podsumowanie każdego odcinka, a także spotkania z widzami na live-czacie na profilu Polsatu na Facebooku, gdzie ambasadorka na żywo komentuje i odpowiada na pytania fanów.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 776 tys. widzów reality-show Polsatu „Cztery wesela”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
julia
Ten program nie jest zły, ale wymaga poprawek, bo widać sporo błędów, niedociągnięc.
odpowiedź
User
iksiński
Ten program jest krytycznie zły. Sam pomysł aby zrobić projekt o weselach (biorąc pod uwagę ile osób planuje jest bądź chwilę temu było na weselu) jest racjonalny podobnie jak ogarnie w tym obgadywania i zazdrości. Casting też ok. Ale to można powiedzieć o reszcie to dramat bo całkowicie nie wiadomo czy to reality czy docu soap. Wesela które mają swój przebieg przed południem w blasku słońca z trza gośćmi na krzyż to mega sztuczne. Słaba grafika i konwencja a dramat dopełnia dialog setki z lektorem
odpowiedź
User
Piotr
Kto wymysla i nadaje taki chłam to nie dziwi źe tego beznadziejnego programu normalni ludzie nie chcą oglądać.
odpowiedź