SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzeci sezon serialu „Diagnoza” oglądało 1,7 mln widzów. Nowe odcinki na wiosnę

Trzeci sezon „Diagnozy” oglądało średnio 1,72 mln widzów, o 520 tys. osób mniej niż premierową odsłonę produkcji. Cykl dał TVN drugie miejsce w rynku zarówno w 4+ jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 27,38 mln zł.

fot. TVN Article

„Diagnozę 3” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 1,72 mln osób, co przełożyło się na 12,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył finałowy odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,02 mln oglądających.

Dla porównania, pierwszą edycję serialu pokazywaną jesienią ub.r. oglądało średnio 2,24 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 16,72 proc., 18,82 proc. i 18,68 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja straciła 340 tys. widzów.

TVN w paśmie nadawania serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” osiągała 20,05 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne i „Ślad”; 6,69 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 6,02 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, ale tutaj TVN miał mniejszą stratę do lidera.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzeciej edycji produkcji wyniosły 27,38 mln zł, podczas gdy pierwsza seria „Diagnozy” przyniosła TVN 23,31 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach. Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich.

Jak już informowaliśmy kilka dni temu, właśnie rozpoczęły się prace na planie czwartego sezonu serialu TVN „Diagnoza”. Premierowe odcinki będzie można oglądać w TVN wiosną 2019 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trzeci sezon serialu „Diagnoza” oglądało 1,7 mln widzów. Nowe odcinki na wiosnę

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dawid
Znowu kolejny sezonu i porazka dla TVN
20 23
odpowiedź
User
Pdk
Tak jak Polsat będzie teraz ciągnął "W rytmie serca" Bóg wie ile, tak TVN "Diagnoze". Czemu u nas w Polsce jakieś 90% seriali nie kończy się wtedy kiedy trzeba, tylko robi się z nich tasiemce? 😣
22 10
odpowiedź
User
Wdse
Znowu kolejny sezonu i porazka dla TVN

Porażka to wyniki Polsatu i TVPIS1 w tym czasie :lol:
16 17
odpowiedź
User
Wdse
Znowu kolejny sezonu i porazka dla TVN

Porażka to wyniki Polsatu i TVPIS1 w tym czasie :lol:
15 15
odpowiedź
User
kolo
Serial bardzo dobrze zrobiony, ale szkoda że emitowany dopiero o 21:30. Może na 4. sezon niech TVN pomyśli o wcześniejszej godzinie emisji?
14 10
odpowiedź