SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w I kwartale, 4Fun Kids z największym wzrostem

Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w pierwszym kwartale br. w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogło 4Fun Kids, a najwięcej straciło Top Kids - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

W segmencie kanałów dziecięcych wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w pierwszym kwartale 2021 roku zajęło TVP ABC. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem pierwszego kwartału 2020 roku zmniejszył się o 6,61 proc. i wyniósł 8,13 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny TVP ABC w 2020 roku było drugą najchętniej oglądaną stacją w 4-12. Wyższe wyniki miał tylko Puls 2 (8,65 proc.), który nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął Nick Jr, którego udział zmalał o 6,97 proc. do 5,23 proc.

Podium uzupełnia Cartoon Network, którego udział spadł o 4,53 proc. do 3,25 proc. Stacja awansowała z miejsca czwartego.

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, której średni udział w grupie 4-12 poszedł do góry o 444,64 proc. do 0,31 proc. 4Fun Kids nadaje od 1 września ub.r., kanał zastąpił 4Fun Gold. Stacja przez nadawcę klasyfikowana jest w dwóch segmentach - jako kanał dziecięcy i muzyczny.

Z kolei najbardziej - o 50 proc. - spadł wynik Top Kids (do 0,014 proc. udziału).

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem w pierwszym kwartale 2021 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 0,91 proc. Zmniejszył się o 12,28 proc.

Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,63 proc. udziału (w dół o 8,30 proc.).

Podium, z wynikiem na poziomie 0,30 proc. (spadek o 6,60 proc.), uzupełnia Cartoon Network. Kanał przed rokiem był czwarty.

W marcu 2021 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP ABC. W 4-12 jego udział zmniejszył się o 4,03 proc. do 7,79 proc., a w 4+ - o 9,52 proc. do 0,89 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w I kwartale, 4Fun Kids z największym wzrostem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dse
Moje dziecko ma zakaz oglądania kanałów z kretyńskimi piosenkami w rytmie disco polo. Na szczęście na yt są fragmenty Ulicy Sezamkowej.
odpowiedź
User
bredny
Jakby dodać pasmo Puls 2 Kids między 9 a 20 to by wygrali, ewentualnie zajęli 2 miejsce
odpowiedź
User
Tata Basi
Moja Basia uwielbia 4fn kids, brakowało mi takiej stacji, nareszcie coś dla dzieci ale bez głupich bajek za to z domieszka nauki
odpowiedź