TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w 2019 roku, FOX tuż za podium

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2019 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków było CBS Action.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 0,07 proc. i ukształtował się na poziomie 1,41 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 1,12 proc., po wzroście o 13,71 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,54 proc. (do góry o 10,06 proc.).

Tuż za podium znalazł się awansujący z szóstej lokaty FOX (0,41 proc.; wzrost o 13,02 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-lifestylowe-2019-rok-tvn-style-polsat-play,7170769013303425a ##

Najwięcej zyskał kanał Comedy Central Family, który awansował z miejsca 22. na 16. Jego udział zwiększył się o 87,80 proc. do 0,15 proc.

Z kolei najwięcej straciło CBS Action, którego wynik zmalał o 73,81 proc. do 0,02 proc. udziału. Stacja ta spadła z 21. lokaty na 29.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w zeszłym roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,57 proc., po spadku o 0,63 proc.

Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (0,96 proc. udziału; wzrost o 4,91 proc.). Na podium znalazł się jeszcze awansujący z czwartej lokaty Polsat Film (0,73 proc.; do góry o 12,50 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 68,63 proc. do 0,09 proc., w tym ujęciu pochwalić się mógł kanał Epic Drama. Również i tutaj najwięcej straciła stacja CBS Action - było to 58,82 proc. do 0,01 proc. udziału.

grafika

W grudniu 2019 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP Seriale. W 4+ jego udział zwiększył się o 4,39 proc. do 1,43 proc., a w 16-49 - spadł o 2,71 proc. do 1,55 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP