Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 16 proc., TVP Seriale na czele

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w kwietniu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN White, a liderem spadków była stacja TNT - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 0,71 proc. i ukształtował się na poziomie 1,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 1,11 proc., po wzroście o 13,34 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,67 proc. (do góry o 32,15 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-lifestylowych-kwiecien-2020-polsat-play,7170532187891329a ##

Najwięcej zyskał kanał AXN White, który awansował z miejsca 27. na 20. Jego udział zwiększył się o 275,68 proc. do 0,14 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja TNT, której wynik zmalał o 8,43 proc. do 0,30 proc. udziału. W zestawieniu spadła z 7. na 10. miejsce.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 17 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,34 proc. Względem kwietnia 2019 roku wzrost wyniósł 16,41 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w kwietniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,42 proc., po spadku o 7,64 proc.

Druga lokata należała do Stopklatki TV (1,05 proc. udziału; wzrost o 26,38 proc.). Podium uzupełnia awansujący z czwartej lokaty Polsat Film (0,90 proc.; do góry o 34,98 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 294,44 proc. do 0,07 proc., pochwalił się tutaj kanał AXN Spin. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał CBS Europa - było to 18,46 proc. do 0,05 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 9,30 proc. (wzrost o 17,22 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja