SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko TVN24 i TVN24 BiS zwiększyły oglądalność w październiku. Polsat News 2 stracił najwięcej

W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił Polsat News 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. youtube Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w październiku 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,57 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 16,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,44 proc. (po spadku o 13,77 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,04 proc. udziału, po spadku względem października 2017 roku o 0,47 proc. W poniedziałek, 1 października br. wystartowała nowa ramówka Polsatu News, w której znalazło się aż 9 nowych programów. Zmianie uległ także wygląd studia Polsat News. Na wizji zadebiutowali również Joanna Racewicz i Bogdan Rymanowski.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,89 proc. Jego wynik względem października zeszłego roku zmalał o 2,07 proc.

Z kolei najwięcej stracił będący siódmy w zestawieniu Polsat News 2, którego wynik zmniejszył się o 40,86 proc. do 0,07 proc. udziału.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu ub.r. kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca br. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w październiku tego roku wyniósł 0,002 proc.

Największy udział (4,93 proc.) wśród grup kanałów newsowych w październiku br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notujący wzrost o 15,53 proc. Kanały te wyprzedziły stacje newsowe TVP, których udział zmniejszył się o 11,60 proc. do 4,33 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w październiku 2018 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,63 proc., po wzroście o 25,47 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,27 proc. udziału, w dół o 9,10 proc.), a trzeci był Polsat News (0,66 proc.; + 0,61 proc.).

Największy spadek, wynoszący 47,65 proc. do 0,01 proc., w tym ujęciu miała TV Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,93 proc. udziału, po wzroście o 22,60 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko TVN24 i TVN24 BiS zwiększyły oglądalność w październiku. Polsat News 2 stracił najwięcej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Greg
TVN 24 zwycięża w każdym rankingu w końcu to najlepszy kanał informacyjny.
72 24
odpowiedź
User
Gosc
Państwowa szczujnia buduje studia, a powinna pomyśleć o likwidacji. Nie ma lapszego momentu do podjęcia tej decyzji. Astronimiczne koszty dla suwerena i wmawiana iluzja.
60 24
odpowiedź
User
Klari
I znowu brawa! Tym razem dlaTVN24 i TVN24 BIS! Czarno na białym widać, kto mówi całą prawdę całą dobę!
59 23
odpowiedź
User
Tom
TVN 24 zwycięża w każdym rankingu w końcu to najlepszy kanał informacyjny.

Najlepszy w niesieniu propagandy i kłamstw
23 75
odpowiedź
User
Tom
I znowu brawa! Tym razem dlaTVN24 i TVN24 BIS! Czarno na białym widać, kto mówi całą prawdę całą dobę!

Aż takie klapki masz na oczach? Łykasz wszytko co ci podają
19 89
odpowiedź