HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem

W lipcu 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał TLC - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem

Udział HGTV w rynku telewizyjnym w lipcu 2019 roku wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do lipca 2018 roku wynik ten zwiększył się o 24,42 proc. Wówczas stacja ta zajmowała drugie miejsce.

Z pierwszej na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 9,24 proc. i wyniósł 0,62 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia Polsat Play. Wynik tego kanału zmalał o 4,53 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-filmowych-i-serialowych-lipiec-2019,7170858961811073a ##

Na dziesiątej lokacie (po awansie z trzynastej) znalazło się Active Family, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 283,33 proc. do 0,07 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał TLC, który zajął 5. pozycję. Jego wynik zmalał o 10,89 proc. do 0,27 proc.

grafika

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lipcu br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,99 proc., po spadku o 3,59 proc.

Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem lipca ub.r. spadł o 14,33 proc. do 0,58 proc.), a podium uzupełnia Polsat Play (do góry o 12,85 proc. do 0,57 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 331,25 proc. do 0,14 proc., również i tutaj zanotowało Active Family. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Lifetime - było to 37,50 proc. do 0,03 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol