SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Sport liderem kanałów sportowych. Motowizja z największym wzrostem

W październiku 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Motowizja, a najwięcej straciły ex aequo trzy stacje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Udział TVP Sport w październiku 2023 roku wyniósł 0,95 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 3,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był Polsat Sport. Udział stacji zmalał o 3,57 proc. do poziomu 0,81 proc.

Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik stacji wyniósł 0,25 proc. Zwiększył się o 13,64 proc.

Najwięcej zyskała Motowizja, która awansowała z miejsca 15. na 13. Jego udział zwiększył się o 200 proc. do 0,03 proc.

Z kolei najwięcej straciły trzy stacje: Eleven Sports 1, Eleven Sports 2 i Extreme Sports - było to po 66,67 proc. do odpowiednio 0,10 proc., 0,02 proc. i 0,01 proc. udziału.

Rynek kanałów sportowych spadł o 6 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w październiku 2023 roku wyniósł 3 proc. Względem października 2022 roku spadek wyniósł 5,66 proc.

TVP Sport na czele także w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce w październiku br. zajął również TVP Sport, którego udział wyniósł 0,74 proc. (wzrost o 13,85 proc.).

Wiceliderem był Polsat Sport (0,42 proc.; - 10,64 proc.). Podium uzupełnia Canal+ Sport (0,20 proc.; - 25,93 proc.), który wyprzedził Eleven Sports 1 (0,16 proc.; - 65,22 proc.).

W tym ujęciu również największy wzrost zanotowała Motowizja - o 500 proc. do 0,06 proc. Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał Eleven Sports 2 (77,78 proc. do 0,02 proc.).

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 1,13 proc. (spadek o 15,81 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem kanałów sportowych. Motowizja z największym wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pablo
Liderem bo jest darmowy i ogólnodostępny. Ale pod względem praw? Nie ma ligi mistrzów, ekstraklasy , żadnych lig piłkarskich czy nawet mma ostanio brak.
odpowiedź