SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 liderem wśród kanałów newsowych w lipcu, Superstacja o 63 proc. w dół

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek - wynoszący 62,77 proc. - odnotowała Superstacja. Łączny udział wszystkich kanałów newsowych wzrósł o 33 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średni dobowy udział TVN24 w lipcu 2020 roku wyniósł 5,86 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 25,74 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 5,43 proc. (po wzroście o 40,21 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W lipcu br. kanał miał 2,16 proc. udziału, po wzroście względem lipca 2019 roku o 69,98 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,07 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 3,86 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,63 proc. (do góry o 64,91 proc.).

Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 225 proc. do 0,013 proc. udziału.

Superstacja o 63 proc. w dół

Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z szóstej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 62,77 proc. do 0,051 proc. udziału. Pod koniec września ub.r. wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiedział Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca ub.r.

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu br. Jego średni rynkowy udział w lipcu br. wyniósł 0,002 proc.

Największy udział (6,50 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lipcu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 30,37 proc. Stacje wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zwiększył się o 28,68 proc. do 6,49 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 33 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w lipcu 2020 roku wyniósł 15,39 proc. Było to o 33,04 proc. więcej niż w lipcu 2019 roku.

Grupa komercyjna dla TVN24

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lipcu 2020 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,63 proc., po wzroście o 39,84 proc.

Na drugim miejscu znalazło się TVP Info (2,77 proc. udziału, do góry o 56,80 proc.). W tym ujęciu trzeci był Polsat News (2,07 proc.; + 135,31 proc. - drugi największy wzrost w zestawieniu).

Również i tutaj najwięcej zyskała Telewizja wPolsce.pl - było to 275 proc. do 0,015 proc. Największy spadek - wynoszący 33,33 proc. do 0,02 proc. - także i tutaj odnotowała Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 4,09 proc. udziału, po wzroście o 40,05 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 9,61 proc. udziału w rynku, po wzroście o 51,65 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem wśród kanałów newsowych w lipcu, Superstacja o 63 proc. w dół

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Osoby odpowiedzialne za zmiany w Superstacji powinny dostać zakaz wykonywania zawodu. :) Zasięg ogromny a widownia na poziomie Republiki czy wPolsce.
odpowiedź
User
Adrian
Bez Kamili Biedrzyckiej nie oglądam.
odpowiedź
User
Telewidz
Dopóki Superstacja nie zwiększy liczby godzin na żywo i nie powróci do polityki, wyniki oglądalności nie będą najlepsze. Co z tego, że pojawia się nowy program, jak jest potem trzy razy powtarzany. Cztery godziny emisji na żywo to zdecydowanie za mało
odpowiedź