TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Duży wzrost kanału Polsat News

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Średni dobowy udział TVN24 w lutym 2021 roku wyniósł 4,73 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,68 proc. (po spadku o 13,31 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W lutym br. kanał miał 1,73 proc. udziału, po wzroście względem lutego 2020 roku o 28,76 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,11 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku wzrósł o 7,05 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,38 proc. (w dół o 5,50 proc.).

Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 200 proc. do 0,012 proc. udziału.

Superstacja o 57 proc. w dół

Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z siódmej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 56,92 proc. do 0,03 proc. udziału.

Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu ub.r. Jego średni rynkowy udział w lutym br. wyniósł 0,011 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-lider-ogladalnosci-luty-programy-informacyjne,7170371608753793a ##

Największy udział (5,11 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 7,88 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 9,32 proc. do 4,79 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 2 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w lutym 2021 roku wyniósł 11,83 proc. Było to o 2,37 proc. więcej niż w lutym 2020 roku.

grafika

Polsat News dogania TVP Info w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lutym 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,04 proc., po wzroście o 26,59 proc.

Na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Stacja miała 1,75 proc. udziału, po wzroście o 5,86 proc.

Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,42 proc. (wzrost o 67,22 proc. - największy w zestawieniu).

Największy spadek - wynoszący 54,84 proc. do 0,014 proc. - odnotowała tutaj także Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,28 proc. udziału, po wzroście o 21,72 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,05 proc. udziału w rynku, po wzroście o 18,88 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa