SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV i Eska TV liderami oglądalności stacji muzycznych w I półroczu, Stars.tv zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w pierwszym półroczu 2022 roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Stars.tv, a najwięcej straciło Power TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział naziemnego kanału Polo TV w pierwszym półroczu 2022 roku wyniósł 0,33 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 28,26 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,26 proc., po spadku o 21,21 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Podium uzupełnia kanał Stars.tv, który awansował z piątej lokaty (do góry o 71,43 proc. do 0,12 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei najbardziej - o 50 proc. - spadł wynik Power TV (do 0,02 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 10. na 15. lokatę.

0,02 proc. udziału zanotował kanał Mixtape, który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego br. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.

Eska TV na czele w 16-49

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w pierwszym półroczu 2022 roku liderem była Eska TV. Udział kanału, po spadku o 22,58 proc., wyniósł 0,48 proc.

Drugie było Polo TV, którego udział wyniósł 0,41 proc. (w dół o 31,67 proc.). Podium uzupełnia stacja Stars.tv, która awansowała z szóstej lokaty (+100 proc. do 0,22 proc.). Stars.tv ex aequo z Music Box Polska zanotowały największy wzrost w zestawieniu (wynik Music Box Polska również się zwiększył o 100 proc. do 0,02 proc. udziału).

Także na czele spadków znalazły się dwie stacje - Vox Music TV i Power TV. Ich wyniki zmalały o 50 proc. do odpowiednio 0,05 proc. i 0,04 proc.

W tym ujęciu kanał Mixtape miał 0,06 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce dziewiąte.

W czerwcu 2022 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w grupie 4+był kanał Polo TV. Jego udział zmniejszył się o 37,25 proc. do 0,32 proc. Z kolei w grupie komercyjnej na czele znalazła się Eska, która awansowała z drugiej lokaty - w dół o 21,21 proc. do 0,52 proc.

Dobre wyniki w zeszłym miesiącu osiągnął kanał Mixtape, który w 4+ miał 0,04 proc. udziału, a w 16-49 było to 0,11 proc.

Dołącz do dyskusji: Polo TV i Eska TV liderami oglądalności stacji muzycznych w I półroczu, Stars.tv zyskał najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Predator
Stars TV i Kino Polska Muzyka- najlepsze moim zdaniem kanały muzyczne w Polsce.
odpowiedź
User
Lolik
Mixtape też jest ciekawym kanałem
odpowiedź