SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lombard. Życie pod zastaw 4” hitem TV Puls. Serial zyskał 170 tys. widzów

Czwarty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 1,03 mln osób. W porównaniu do początku trzeciej edycji produkcji, emitowanej wiosną ub.r., widownia wzrosła o 170 tys. osób.

Article

Telewizja Puls czwarty sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazuje w dni powszednie o godz. 19.00, począwszy od 25 lutego br. Średnia widownia 15 pierwszych odcinków (pokazanych do 15 marca) wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 7,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,18 mln widzów w 4+.

Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 9,10 proc., a w DVB-T 16-49 - 14,05 proc.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził 4 odcinek nowej serii, wyemitowany 28 lutego br. Oglądało go 1,14 mln osób (7,59 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 zainteresował on 544 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 10,54 proc..

Dla porównania, pierwsze piętnaście odcinków drugiego sezonu produkcji pokazanych na przełomie lutego i marca ub.r. oglądało średnio 859 tys. widzów, co przełożyło się na 5,68 proc. udziału w 4+, 6,99 proc. w 16-49, 9,83 proc. w DVB-T 4+ i 14,89 proc. w DVB-T 16-49. Oznacza to, że serial zyskał 349 tys. widzów.

Średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 25 lutego do 15 marca br. wśród wszystkich widzów wyniósł 3,54 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 3,98 proc., w grupie DVB-T 4+ - 5,13 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 7 proc. Oznacza to, że produkcja wyraźnie podwyższa oglądalność stacji w każdej analizowanej grupie.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” z poprzedniego dnia pokazywane w dni powszednie o 18.00 w okresie od 26 lutego do 15 marca br. miały średnio 543 tys. widzów (odpowiednio 4,24 proc., 4,95 proc., 6,14 proc. i 8,51 proc. udziału).

Bardzo dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które po 3 tygodniach śledzi 472 tys. osób (5,99 proc., 6,80 proc., 8,99 proc. i 14,33 proc. udziału).

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają m.in.: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański.

„Lombard. Życie pod zastaw” jest laureatem Telekamery „Tele Tygodnia” 2018 roku i 2019 roku w kategorii serial fabularno-dokumentalny.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lombard. Życie pod zastaw 4” hitem TV Puls. Serial zyskał 170 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Fajnie,a jak Rodzinny interes?
10 4
odpowiedź
User
Chudy 😂
Można się domyślać ze będą nowe sezony i bardzo dobrze bo serial jest fajny i aktorzy też
12 7
odpowiedź
User
Klara
To był strzał w 10!
10 7
odpowiedź
User
Pdk
Trochę przykre, że tylko dzięki słabawym paradokom Puls odnosi sukcesy. A ambitniejsze projekty zmieniają pasmo po kilku dniach nadawania. No ale jaką sobie schlebił widownię, taką teraz ma.
10 6
odpowiedź
User
Mako
Panie ałtotrze dlaczego nie podałeś pan widowni i udziałow w rynku na tle kobkurencji?
5 5
odpowiedź