SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Lombard. Życie pod zastaw” hitem TV Puls

Nowy serial Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 334 tys. osób. Odcinki produkcji pokazywane o 18.20 śledziło średnio 250 tys. widzów. Wyższą widownię - 382 tys. osób - serial gromadził o godz. 18.40, a w ostatnim tygodniu emisji było to 512 tys. oglądających.

Zbigniew Buczkowski, fot. Tomasz Terlecki Article

Telewizja Puls nowy serial „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywała w dni powszednie, w okresie od 4 września do 26 października br. Do 22 września br. produkcja emitowana była o godz. 18.20, a od 25 września br. pokazywana jest o 18.40.

Średnia widownia wszystkich 39 odcinków pierwszego sezonu serialu wyniosła 334 tys. osób. Przełożyło się to na 2,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 759 tys. widzów w 4+.

Wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 4,23 proc., a w DVB-T 16-49 - 7,27 proc.

Piętnaście odcinków produkcji pokazanych o godz. 18.20 oglądało średnio 250 tys. widzów, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału w 4+, 3,28 proc. w 16-49, 3,56 proc. w DVB-T 4+ i 5,88 proc. w DVB-T 16-49.

Z kolei dwadzieścia cztery odcinki z godz. 18.40 śledziło 382 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 3,02 proc., 4,56 proc., 4,52 proc. i 8,01 proc. udziału.

Serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował również systematyczny wzrost oglądalności z tygodnia na tydzień. W pierwszym tygodniu emisji produkcję śledziło 227 tys. osób (odpowiednio 2,05 proc., 2,86 proc., 3,27 proc. i 4,74 proc. udziału), a w ostatnim było to 512 tys. oglądających (3,75 proc., 5,63 proc., 5,96 proc. i 9,57 proc. udziału).

Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek, wyemitowany 25 października br. Oglądało go 526 tys. osób (3,72 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 najpopularniejszy odcinek pokazano 19 października br. (zainteresował on 291 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 6,54 proc.).

Dla porównania, średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 4 września do 26 października br. wśród wszystkich widzów wyniósł 2,72 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 3,02 proc., w grupie DVB-T 4+ - 4,36 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 5,04 proc.

Oznacza to, że produkcja lekko podwyższyła oglądalność stacji w grupie 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 docelowej dla reklamodawców miała wyraźnie wyższe wyniki od średnich anteny.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywane popołudniami w dni powszednie w okresie od 5 września do 26 października br. miały średnio 166 tys. widzów (odpowiednio 1,71 proc., 2,30 proc., 2,64 proc. i 3,91 proc. udziału).

Dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które po 7 tygodniach śledziło 229 tys. osób (4,07 proc., 4,46 proc., 6,86 proc. i 7,59 proc. udziału).

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański, Agata Szafrańska oraz Dominika Skoczylas.

„Lombard. Życie pod zastaw” to jedna z dwóch dużych serialowych nowości Telewizji Puls (obok „Lekarzy na start”) w jesiennej ramówce 2017 roku.

Od piątku, 27 października br. TV Puls w dotychczasowym paśmie emisji „Lombardu. Życie pod zastaw” pokazuje powtórki tego serialu od 1 odcinka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lombard. Życie pod zastaw” hitem TV Puls

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mery
ten serial jest super!!1
27 21
odpowiedź
User
Tom
Hitem? Chyba kogoś poniosło, paradokumenty tv4 mają po 2mln. Gdyby nowe seriale pulsu były takie super to niezmienialiby godzin emisji.
28 19
odpowiedź
User
chlopak23
Świetny serial, w końcu coś fajnego, nie przegapiłem żadnego odcinka, tak mnie wciągnął do oglądania, że czekam na nowe odcinki
24 19
odpowiedź
User
daro
Serial dużo ciekawszy niż te paradokumentu z polsatu i tvnu
26 19
odpowiedź
User
GARGAMEL
Ja oglądam tylko TV Trwam i TVP Info, czasami jeszcze TV Republikę, choć ten kanał trochę ostatnio podupada!!!!!! To są jedyne prawdziwie polskie stacje telewizyjne dla prawdziwych Polaków. Reszty telewizyjnego śmietnika nie da się oglądać.
12 34
odpowiedź
User
gość
bardzo dobry serial, świetnie wpasowujący się w profil tv puls. stacja ta bezskutecznie od lat próbowała wprowadzać polskie produkcje na swoją antenę, ale bezskutecznie. super, że w przypadku lombardu udało się przełamać to. początkowo wyniki były bez szału, ale stopniowo doszły do fajnego poziomu, i widać, że tę produkcję stać na więcej. dobra robota tv puls, no i chcemy więcej polskich nowości :)
21 10
odpowiedź
User
darek
jak ja uwielbiam te wpisy działu marketingu Pulsu. Gdyby tylko wymyślali trochę inteligentniejsze nicki. Ale nie wymagajmy zbyt wiele to jednak nadal Puls
16 14
odpowiedź
User
epo
Jesli te 320 k przelozyc na grp to na jednyn odcinku wychodza ok 35000 max do 40 000 pln minus koszt prod zakladam jakies 30 do 45 tys. To impreza ledwo zarabia na siebiw jesli w ogole. Sadze ze Debski wywali twn serial w ciagu pol roku max.
11 7
odpowiedź
User
rurku
Lekarze na start 100 razy lepsze. Lombard dla mnie to taki kolejny paradokument.
10 14
odpowiedź
User
OLO
Szok, że mamy tak prostą widownię, której byle chłam wystarcza.
12 21
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing