SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

882 tys. widzów programu „My Way” z Edytą Górniak. TVN stacją trzeciego wyboru

Nowy program „My Way” z Edytą Górniak gromadził średnio 882 tys. widzów, o 650 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,61 mln zł.

fot. TVN Article

Program „My Way” nadawany był w TVN w środy o godz. 21.30, w okresie od 30 października do 18 grudnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 882 tys. widzów, co przełożyło się na 6,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził odcinek z 27 listopada br., który przyciągnął przed ekrany 1,01 mln widzów.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. reality-show „Ameryka Express” gromadził średnio 1,53 mln widzów, co przekładało się na 12,77 proc. udziału w 4+ i 18,34 proc. w 16-49. Program „My Way” stracił 650 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „My Way” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,84 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „Na dobre i na złe” oraz początek „Na sygnale”. Druga była TVP1 (9,65 proc.; gł. widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe), a czwarty - Polsat (5,17 proc.; „Zawsze warto” i filmy fabularne).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam przy premierowych odcinkach programu wyniosły 5,61 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Widzowie w nowym programie TVN mogli śledzić zmagania Edyty Górniak w kursie na prawo jazdy, który odbywał się na terenie Warszawy. W przygotowaniach do kursu oraz egzaminów celebrytce towarzyszyli trenerzy ze Skoda Auto Safety - Filip Raszewski i Dawid Zawadzki. Piosenkarkę wspierał również syn Allan.

„My Way” składa się z ośmiu odcinków, a w ostatnim Górniak zdała państwowy egzamin na prawo jazdy.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 882 tys. widzów programu „My Way” z Edytą Górniak. TVN stacją trzeciego wyboru

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Słabe to było bardzo. Na TTV może by jeszcze ale nie na głównej antenie
52 5
odpowiedź
User
Gość X
Agent i Starsza Pani radziły sobie lepiej.
34 2
odpowiedź
User
joł
W porównaniu do oglądalności Agent Gwiazdy to dużej różnicy w wynikach oglądalności nie widać. Widać jedna prawdziwa gwiazda widać potrafi zastąpić całą grupę celebrytów.
8 19
odpowiedź
User
Bolec1
Czy będzie drugi sezon?
8 15
odpowiedź
User
ZnaFca
Nikt o zdrowych umysłach nie chciał ogladać tego ustawionego badziewnego programu za który ta źałosna kobieta piernik otrzymała milion złotych od tvnu ,ten program to Dno jak ta cała Edzia.


Mało wiesz, a się odzywasz. To Skoda zwróciła się do TVN, że chce programu z lokowaniem aut i szkoły Skody. To oni płacili za show. Wyniki oglądalność niewiele gorsze od Agent Gwiazdy, porównywalne z Iron Majdan. TVN sporo na programie zarobił.
21 8
odpowiedź