SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

882 tys. widzów programu „My Way” z Edytą Górniak. TVN stacją trzeciego wyboru

Nowy program „My Way” z Edytą Górniak gromadził średnio 882 tys. widzów, o 650 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,61 mln zł.

fot. TVNArticle

Program „My Way” nadawany był w TVN w środy o godz. 21.30, w okresie od 30 października do 18 grudnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 882 tys. widzów, co przełożyło się na 6,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził odcinek z 27 listopada br., który przyciągnął przed ekrany 1,01 mln widzów.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. reality-show „Ameryka Express” gromadził średnio 1,53 mln widzów, co przekładało się na 12,77 proc. udziału w 4+ i 18,34 proc. w 16-49. Program „My Way” stracił 650 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „My Way” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,84 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „Na dobre i na złe” oraz początek „Na sygnale”. Druga była TVP1 (9,65 proc.; gł. widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe), a czwarty - Polsat (5,17 proc.; „Zawsze warto” i filmy fabularne).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam przy premierowych odcinkach programu wyniosły 5,61 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Widzowie w nowym programie TVN mogli śledzić zmagania Edyty Górniak w kursie na prawo jazdy, który odbywał się na terenie Warszawy. W przygotowaniach do kursu oraz egzaminów celebrytce towarzyszyli trenerzy ze Skoda Auto Safety - Filip Raszewski i Dawid Zawadzki. Piosenkarkę wspierał również syn Allan.

„My Way” składa się z ośmiu odcinków, a w ostatnim Górniak zdała państwowy egzamin na prawo jazdy.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 882 tys. widzów programu „My Way” z Edytą Górniak. TVN stacją trzeciego wyboru

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Słabe to było bardzo. Na TTV może by jeszcze ale nie na głównej antenie
odpowiedź
User
Gość X
Agent i Starsza Pani radziły sobie lepiej.
odpowiedź
User
joł
W porównaniu do oglądalności Agent Gwiazdy to dużej różnicy w wynikach oglądalności nie widać. Widać jedna prawdziwa gwiazda widać potrafi zastąpić całą grupę celebrytów.
odpowiedź