329 tys. widzów nowego programu „Nasza Klasa” w Czwórce

Nowy program „Nasza Klasa” gromadzi średnio 329 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls i TVN7.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
329 tys. widzów nowego programu „Nasza Klasa” w Czwórce
Kylian Mbappe w „Au tableau!!!”

Przez pierwsze dwa tygodnie emisji „Naszą Klasa” w Czwórce oglądać można było we wtorki o godz. 21.30 i 22.00 (3 i 10 września), a od trzeciego tygodnia produkcja została przeniesiona na niedziele na godz. 16.00 i 17.30. Średnia oglądalność pierwszych trzech premierowych odcinków serialu wyniosła 329 tys. widzów, co przełożyło się na 2,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-gabinetu-numer-5-czworka-nowy-serial,7170840038094977a ##

Największą widownię miał pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 512 tys. osób.

grafika

Czwórka w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie ma 3,77 proc. udziału, a TVN7 - 3,23 proc.

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Czwórka wypada najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów.

grafika

„Nasza Klasa” to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”. Formuła programu oparta jest na spotkaniach dzieci z gwiazdami polskiej piosenki, aktorami, sportowcami, tancerzami, dziennikarzami, artystami kabaretowymi i osobowościami świata kultury, podczas których goście odpowiadają na pytania dzieci i wykonują przygotowane przez nie zadania specjalne.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu