SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ninja Warrior Polska” miało o 380 tys. widzów więcej niż „Ślad”. 24,96 mln zł z reklam

Nowy reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,44 mln widzów, o 380 tys. osób więcej niż niemal rok temu w tym paśmie miał serial „Ślad”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był drugi w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 24,96 mln zł.

Jakub Zawistowski, zwycięzca „Ninja Warrior Polska”; fot. Polsat Article

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 15 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 9,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,24 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,68 mln osób.

W niemal analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał kryminalny serial „Ślad”, który po siedmiu pierwszych tygodniach emisji (tj. od 18 września do 30 października) śledziło 1,06 mln osób przy udziałach wynoszących 7,12 proc. w 4+, 8,35 proc. w 16-49 oraz 8,56 proc. w 16-59. W tym ujęciu program „Ninja Warrior Polska” podniósł widownię stacji o 380 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. seriale „Barwy szczęścia”, „M jak miłość” i „Echo serca”, co dało jej 20,53 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Pułapka”; 9,64 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!”, „Leśniczówka” i „Zniewolona”; 6,78 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59. - Jesteśmy zadowoleni z przyjęcia przez widownię tego projektu, tym bardziej że w tym przypadku trudno było nam przewidzieć, czy to będzie się dobrze oglądać. Okazało się, że warto było zaryzykować - kilka tygodni temu komentowała portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. - Mieliśmy znakomity casting do tego programu, z którego do udziału w projekcie wybraliśmy obłędnych uczestników - dodała.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska” wyniosły 24,96 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji reality-show został Jakub Zawistowski, który otrzymał medal oraz tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.

Zmagania zawodników komentowali Jerzy Mielewski oraz Łukasz „Juras” Jurkowski. Rozmowy z uczestnikami oraz kibicującymi im rodzinami przeprowadzała Aleksandra Szwed .

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska” miało o 380 tys. widzów więcej niż „Ślad”. 24,96 mln zł z reklam

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koksik
mega program i pięknie wyrzeźbione ciała zwodników, czekam na kolejną edycje
13 16
odpowiedź
User
Domi
Program o sile i pięknie ludzkiego ciała
12 14
odpowiedź
User
kochanek
wreszcie na polskim rynku, format bez celebytów, który sam się broni, śiwetna decyzja programowa Nina
16 11
odpowiedź
User
Kadam
wreszcie na polskim rynku, format bez celebytów, który sam się broni, śiwetna decyzja programowa Nina

Niestety było tam troszkę Polsatowskich celebrytów i nawet tych z TVN. Choć nie przeczę, mieli jakąs tam sprawność fizyczną. Ale ogolnie program mega zrobiony ... Ola Szwed super :)
11 7
odpowiedź
User
kika
Pozytywne emocje, piękna fair play rywalizacja, czekamy na następny sezon :-)
12 7
odpowiedź