„O mnie się nie martw” bez Joanny Kulig straciło 290 tys. widzów, TVP2 wiceliderem rynku

Dziesiąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,40 mln osób, o 290 tys. widzów mniej niż ósmy sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„O mnie się nie martw” bez Joanny Kulig straciło 290 tys. widzów, TVP2 wiceliderem rynku

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 10” mogli oglądać w piątki o godz. 20.45, w okresie od 1 marca do 31 maja br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,40 mln widzów, co przełożyło się na 9,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-tvp2-ogladalnosc-nowy-sezon-3-6-mln-widzow,7171065378772609a ##

Największą widownię zgromadził odcinek z 12 kwietnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,62 mln widzów.

grafika

Dla porównania, ósmy sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,69 mln osób, co przełożyło się na 11,73 proc. udziału w 4+, 8,44 proc. w 16-49 i 9,97 proc. w 16-59. Wówczas w głównej roli w produkcji występowała jeszcze Joanna Kulig - aktorka po dziewiątym sezonie podjęła decyzję o rezygnacji z tej roli.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stulecie-winnych-2-83-mln-widzow-tvp1-liderem,7171067345720961a ##

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 16,97 proc. udziału. Trzeci był jest TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,58 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”; 7,90 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 Dwójka była czwarta, a w grupie 16-59 lat stacja zajęła trzecią lokatę.

grafika

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 10” wyniosły 8,25 mln zł. Dla porównania ósma seria zarobiła z reklam 7,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-tanca-z-gwiazdami-program-polsatu-nadal-liderem,7171070540089473a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni