Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 8” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 2 marca do 1 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,69 mln widzów, co przełożyło się na 11,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,97 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-m-jak-milosc-sezon-2017-2018,7171445505906305a ##
Największą widownię zgromadził odcinek z 13 kwietnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,88 mln widzów.

Cały szósty sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,87 mln osób, co przełożyło się na 12,83 proc. udziału w 4+, 10,56 proc. w 16-49 i 12,72 proc. w 16-59. Oznacza to, że widownia serialu zmalała o 180 tys. osób.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-na-dobre-i-na-zle-w-sezonie-2017-2018,7171444667872897a ##
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z gwiazdami”, co dało mu 16,74 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”, „Big Music Quiz” i filmy fabularne; 10,66 proc.), a czwarte miejsce zajął TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 8,98 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 8” wyniosły 7,49 mln zł. Dla porównania szósta seria zarobiła z reklam 6,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-big-music-quiz-1-27-mln-widzow-show-slawomira-zapaly,7171446289053313a ##











