SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„O mnie się nie martw 8” śledziło 1,7 mln widzów. TVP2 wiceliderem rynku

Ósmy sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,69 mln osób, o 180 tys. widzów mniej niż szósty sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,49 mln zł.

Article

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 8” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 2 marca do 1 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,69 mln widzów, co przełożyło się na 11,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,97 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 13 kwietnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,88 mln widzów.

Cały szósty sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,87 mln osób, co przełożyło się na 12,83 proc. udziału w 4+, 10,56 proc. w 16-49 i 12,72 proc. w 16-59. Oznacza to, że widownia serialu zmalała o 180 tys. osób.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z gwiazdami”, co dało mu 16,74 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”, „Big Music Quiz” i filmy fabularne; 10,66 proc.), a czwarte miejsce zajął TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 8,98 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 8” wyniosły 7,49 mln zł. Dla porównania szósta seria zarobiła z reklam 6,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw 8” śledziło 1,7 mln widzów. TVP2 wiceliderem rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing