W sierpniu najwięcej widzów przybyło „Wiadomościom". Liderem „Fakty”

Liderem oglądalności programów informacyjnych w sierpniu br. były „Fakty” TVN. Najwięcej widzów zyskały „Wiadomości” TVP1, tracą "Wydarzenia" Polsatu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
W sierpniu najwięcej widzów przybyło „Wiadomościom". Liderem „Fakty”
Anita Werner, fot. TVN

„Fakty” TVN w sierpniu 2019 roku oglądało średnio 2,14 mln widzów, co zapewniło TVN 21,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis zyskał 42 tys. oglądających - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zniewolona-ogladalnosc-nowy-ukrainski-serial-hitem-tvp1-wakacje,7170849723074177a ##

Średnia oglądalność „Faktów” w TVN i TVN24 BiS w zeszłym miesiącu wyniosła 2,35 mln widzów.

Drugie były „Wiadomości” TVP1 i TVP Info, które awansowały z miejsca trzeciego. Średnia widownia wyniosła 2,30 mln widzów (wzrost o 395,1 tys. widzów). Na antenie TVP1 program oglądało średnio 1,829 mln widzów (wzrost o 318,5 tys. widzów), w TVP Info - 474,6 tys. widzów (wzrost o 76,6 tys. widzów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/danuta-holecka-szefowa-wiadomosci-olechowski-komentarz,7171079755536001a ##

Z drugiej na trzecią pozycję spadł "Teleexpress" z łączną średnią widownią 2,025 mln widzów (wzrost o 96,2 tys. widzów). W TVP1 program oglądało średnio 1,554 mln widzów (wzrost o 35,5 tys. widzów), w TVP Info - 470,6 tys. widzów (wzrost o 60,6 tys. widzów).

Czwartą pozycję zajęły „Wydarzenia” Polsatu, które zanotowały łączną średnią widownię na poziomie 1,73 mln widzów (spadek o 64 tys. widzów). W Telewizji Polsat program ogląda średnio 1,601 mln widzów (spadek o 52,2 tys. widzów), a w Polsat News - 131,7 tys. widzów (spadek o 11,7 tys. widzów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-programy-informacyjne,7173298285299329a_1 ##

Ostatnie piąte miejsce zajmuje "Panorama" z łączną średnią widownią 1,157 mln widzów (spadek o 12,4 tys. widzów). W TVP2 program ogląda średnio 822 tys. widzów (spadek o 50,8 tys. widzów), w TVP Info - 334,9 tys. widzów (wzrost o 38,3 tys. widzów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telemetria-polska-chce-utworzyc-rady-metodologiczne-do-wspolpracy-z-rynkiem-przy-nowym-badaniu-mediow,7170868701640833a ##

grafika

Dane dla grup 16-49 i 16-59.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa