2,57 mln widzów skoków narciarskich w weekend otwarcia w TVN i 760 tys. w Eurosporcie 1

Pierwsze dwa konkursy najnowszego sezonu PŚ w skokach narciarskich na antenie TVN oglądało średnio 2,57 mln osób. Z kolei w Eurosporcie 1 zawody miały 760 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

43. sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich odbywa się w okresie od 20 listopada 2021 roku do 27 marca 2022 roku. Sportowa impreza w Polsce po raz pierwszy szeroko jest relacjonowana przez TVN Grupę Discovery, która nie odsprzedała praw do nadawania Telewizji Polskiej. Większość konkursów transmituje TVN, a wszystkie relacje oglądać można w Eurosporcie 1.

Średnia widownia pierwszych dwóch pucharowych konkursów w sezonie 2021/2022 w TVN wyniosła 2,57 mln osób. Przełożyło się to na 21,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House, opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-przetarg-zakup-dane-telemetryczne,7170083216930945a ##

Na antenie Eurosportu 1 oba konkursy oglądało 760 tys. osób, co dało tej stacji odpowiednio 6,38 proc., 3,21 proc. i 4,51 proc. udziału.

Łącznie w TVN i Eurosporcie 1 PŚ w skokach narciarskich w weekend otwarcia śledziło 3,33 mln osób, co dało obu stacjom 28,28 proc., 24,32 proc. i 26,25 proc. udziału.

grafika

Dla porównania, w całym sezonie 2020/2021 zawody w TVP1 śledziło średnio 3,16 mln widzów, w TVP Sport - 622 tys., a Eurosporcie 1 - 976 tys. Danych oglądalności nie należy sumować, ponieważ nie każdy konkurs emitowany był jednocześnie we wszystkich analizowanych stacjach (m.in. niektóre zawody TVP pokazała tylko w TVP1).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marek-rudzinski-igor-blachut-komentarzorzy-skoki-narciarskie-tvn-plan-relacji,7170084148643969a ##

Nowe studio w TVN

Stacja TVN na potrzeby PŚ w skokach stworzyła studio sportowe, które oglądać można wokół zawodów. W pierwszy weekend wejścia studyjne w tej stacji śledziło średnio 1 mln osób, co dało tej stacji odpowiednio 8,61 proc., 9,70 proc. i 9,06 proc. udziału.

- W naszym studiu była energia, świeżość, merytoryczne informacje, nowe technologie i świetna współpraca prowadzących. Jak zawsze swoją klasę pokazali też komentatorzy. Wyniki oglądalności są bardzo obiecujące i już nie możemy się doczekać kolejnych konkursów i pierwszych sukcesów polskich skoczków - komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Osobne studio (wokół zawodów oraz kwalifikacji do nich) nadaje Eurosport 1, które miedzy 19 a 21 listopada oglądało 220 tys. widzów (4,94 proc., 2,45 proc. i 4,27 proc. udziału). Z kolei piątkowe kwalifikacje do sobotniego konkursu (do niedzielnych zawodów Eurosport kwalifikacji nie transmitował) śledziło 750 tys. widzów (6,98 proc., 4,47 proc. i 5,86 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zuzel-tvn-transmisja-edward-miszczak,7170084146402945a ##

W sobotę najlepiej z polskich skoczków spisał się Kamil Stoch, który zajął piąte miejsce. Dawid Kubacki był 13., a pozostali reprezentanci Polski nie awansowali do drugiej serii. W niedzielę punkty Pucharu Świata zdobyli Piotr Żyła (15. miejsce) i Andrzej Stękała (30. miejsce).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa