SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,86 mln widzów otwarcia nowego sezonu PŚ w skokach

Pierwsze dwa konkursy najnowszego sezonu PŚ w skokach narciarskich na antenie TVP1 oglądało średnio 1,75 mln osób. Z kolei w TVP Sport zawody miały 501 tys. oglądających, a w Eurosporcie 1 - 613 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

44. sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich odbywa się w okresie od 5 listopada 2022 roku do 2 kwietnia 2023 roku. Prawa do pokazywania wszystkich konkursów posiada Grupa TVN Warner Bros. Discovery, która nie odsprzedała praw do nadawania Telewizji Polskiej. Wszystkie zawody oglądać można w Eurosporcie 1, a większość konkursów pokazuje także TVN. Telewizja Polska w sezonie 2022/2023 ma prawa do transmisji tylko zawodów z Wisły, Zakopanego i rumuńskiego Rasnova (nadawca konkursy pokazuje w TVP1 i TVP Sport, tych zawodów nie nadaje TVN).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia pierwszych dwóch pucharowych konkursów w sezonie 2022/2023 - odbywających się w Polsce (w Wiśle), czyli nadawanych w TVP1, TVP Sport i Eurosporcie 1 na antenie Jedynki wyniosła 1,75 mln osób. Przełożyło się to na 15,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

W TVP Sport oba konkursy oglądało 501 tys. osób, co dało tej stacji odpowiednio 4,53 proc., 3,48 proc. i 3,74 proc. udziału. Z kolei w Eurosporcie 1 było to 613 tys. widzów (5,60 proc., 3,24 proc. i 4,42 proc.).

Łącznie w TVP1, TVP Sport i Eurosporcie 1 PŚ w skokach narciarskich w weekend otwarcia śledziło 2,86 mln osób, co dało stacjom 25,99 proc., 17,35 proc. i 20,59 proc. udziału.

W TVN Warner Bros. Discovery PŚ w skokach narciarskich 2022/2023 ponownie komentują Igor Błachut i Marek Rudzinski. Reporterami są z kolei Kacper Merk i Krzysztof Skórzyński (podczas wybranych zawodów ze względu na współprowadzenie z Małgorzatą Rozenek-Majdan „Dzień dobry TVN”).

W poszczególnych kanałach komercyjnego nadawcy są osobne studia towarzyszące transmisjom. W TVN poprowadzą je Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski (stacja pierwszy konkurs nada 26 listopada), których stałymi gośćmi będą Magdalena Pałasz i Jakub Kot. Studia Eurosportu prowadzą natomiast Paweł Kuwik oraz Michał Korościel, a wśród gości oprócz Magdaleny Pałasz i Jakuba Kota oglądać można również m.in. Krzysztofa Bieguna i Wojciecha Topora.

Z kolei zawody nadawane w Telewizji Polskiej komentują Przemysław Babiarz i Stanisław Snopek. Studio sportowe prowadzi m.in. Sebastian Parfianowicz. W roli reporterów występują m.in.: Michał Chmielewski, Paweł Baran, Filip Czyszanowski i Patryk Pancewicz, a ekspertów - Mateusz Leleń i Wiktor Pękala.

Dawid Kubacki wygrał oba konkursy podczas weekendu otwarcia nowego sezonu PŚ w skokach

Zwycięzcą zarówno sobotniego jak i niedzielnego konkursu PŚ w skokach został Dawid Kubacki, który jest wyraźnym liderem klasyfikacji generalnej (posiada 200 punktów, o 70 więcej niż drugi Halvor Egner Granerud).

Wśród polskich skoczków - poza Kubackim - w sobotę najlepiej spisali się: Piotr Żyła (5. miejsce) i Kamil Stoch (10.), a w niedzielę - Piotr Żyła (8.) i Paweł Wąsek (22.). W niedzielnym konkursie nie wystąpił Kamil Stoch, który został zdyskwalifikowany podczas kwalifikacji.

Dołącz do dyskusji: 2,86 mln widzów otwarcia nowego sezonu PŚ w skokach

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomekk
Słabiutki wynik oglądalności.
0 0
odpowiedź
User
Gie
Jak porównujecie oglądalność kanałów nadających tylko z satelity i nadających w NTC to zróbcie osobne porównanie odejmujące widzów NTC.
0 0
odpowiedź
User
Jann
Kiepskie otwarcia, zwłaszcza, że Polak wygrał obydwa konkursy.
0 0
odpowiedź