SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

664 tys. widzów wiosennych odcinków „Śladu”. Polsat stacją drugiego wyboru

Wiosenne odcinki serialu „Ślad” gromadziły średnio 664 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 42,65 mln zł.

Article

Kryminalny serial „Ślad” w wiosennej ramówce tego roku nadawany był w Polsacie od poniedziałku do czwartku po godz. 22.00. Serial wystartował 25 lutego br., ale początkowo stacja pokazywała pozostałe odcinki pierwszego sezonu. Drugi sezon emitowany był od 2 kwietnia do 4 czerwca br.

Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyemitowanych wiosną br. wyniosła 664 tys. widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 9 maja - śledziło go 1,03 mln osób.

Dla porównania, odcinki pierwszego sezonu serialu emitowane od września  do grudnia ub.r., śledziło 930 tys. osób, co przełożyło się na 6,18 proc. udziału w 4+, 7,44 proc. w 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59. Produkcja była pokazywana wówczas w zupełnie innym paśmie - we wtorki o godz. 20.05 i 21.05.

Polsat w czasie emisji wiosennych odcinków serialu zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, który miał wtedy 9,43 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (7,45 proc.), a czwarte - TVP2 (6,76 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był drugi.

Wpływy reklamowe z kryminalnej produkcji wyniosły 42,65 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Fabuła serialu „Ślad” koncentruje się na ekspertach ze specjalnie stworzonego Centralnego Wydziału Śledczego, którzy rozwiązują zagadki kryminalne. Jest to to polska wersja formatu opracowanego przez TeleAlliance Media Holding AB.

W serialu grają m.in.: Anita Jancia, Mariusz Jakus, Aleksandra Hamkało, Cezary Łukaszewicz, Kamil Szeptycki, Agnieszka Kawiorska, Piotr Witkowski, Marta Jarczewska, Krzysztof Wach, Paulina Mikuśkiewicz, James Malcolm i Zuzanna Pawlak, a w drugim sezonie do obsady dołączyli m.in.: Joanna Koroniewska, Marcel Sabat, Waldemar Błaszczyk i Ada Fijał.

Za produkcję cyklu odpowiada firma Tako Media.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 664 tys. widzów wiosennych odcinków „Śladu”. Polsat stacją drugiego wyboru

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Nawet gdyby Nina Terentiew zagrała w tym serialu trupa, a Ferdek Kiepski był podejrzanym, to by nic nie wskórali 😉
11 10
odpowiedź
User
Nana
Ślad, ślad i po śladzie, jeśli ten serial będzie kontynuowany to będzie jakieś nieporozumienie.
11 10
odpowiedź
User
Wujek Mietek
"Ślad"-u po nim zaraz nie zostanie... i nie powinno.
7 6
odpowiedź
User
gość
Trudno zrozumieć część wypowiadanych kwestii i to nawet wśród uznanych aktorów.
3 4
odpowiedź
User
Henk
Tego nudnego gniotu nie sposób oglądać jest takie sztuczne i nudne źe po kilku minutach ma się dość i zmienia się kanał na inny a gra aktorska jest na niskich obrotach, lepiej by ten ślad zniknał bo szkoda czasu tracić na tego gniota.
5 3
odpowiedź