SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„All Together Now” ma o 280 tys. widzów mniej niż „Supermodelka Plus Size”

Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadzi średnio 1,26 mln widzów, o 280 tys. osób mniej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku.

fot. Endemol Shine Polskafot. Endemol Shine Polska

Rozrywkowy program „Śpiewajmy razem. All Together Now” nadawany jest w Polsacie w środy o godz. 20.30, począwszy od 5 września br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,26 mln widzów, co przełożyło się na 8,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,96 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,79 mln, a w 16-59 - 2,55 mln; dane udostępnione przez Codemedia).

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,45 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat niemal w tym samym paśmie pokazywał „Supermodelkę Plus Size”, którą po trzech odcinkach śledziło 1,54 mln osób przy udziałach wynoszących 10,77 proc. w 4+, 14,32 proc. w 16-49 oraz 12,67 proc. w 16-59. Oznacza to, że „All Together Now” obniża widownię stacji o 280 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy jednak popularne seriale „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co daje jej 19,53 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ameryka Express”; 11,16 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Leśniczówka”, widowisko „Wielki test” i transmisje sportowe; 5,77 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Formuła tego show polega na zaprezentowaniu umiejętności wokalnych przed setką jurorów w taki sposób, aby porwać do wspólnego śpiewania jak największą liczbę oceniających. Im więcej członków jury wstanie z krzeseł i zaśpiewa wraz z uczestnikiem, tym wyższy będzie jego wynik.

Dwójka uczestników, która w każdym odcinku zdobędzie najwyższą liczbę punktów przechodzi do finałowego odcinka, w którym zawalczą o nagrodę pieniężną.

Przewodniczącą 100-osobowego jury jest Ewa Farna, a w panelu jurorskim zasiadają m.in. Madox (wokalista pop i model), Nick Sinckler (wokalista), Anja Orthodox (wokalistka zespołu Closterkeller), Dariusz Kordek (aktor musicalowy, teatralny i filmowy), Krzysztof „Jary” Jaryczewski (muzyk rockowy), Saszan (wokalistka pop), Ewa Gil (wizażystka gwiazd), Michał Stawiński (wokalista zespołu NeuOberschlesien), Bartosz Zielony (producent muzyczny), Conrado Yanez (zwycięzca „Must be the Music 10”) i Ramona Rey (dyplomowana mezzosopranistka). Show prowadzi Igor Kwiatkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „All Together Now” ma o 280 tys. widzów mniej niż „Supermodelka Plus Size”

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hernan
Fajny program,lubię oglądać ale szczerze to godzina emisji jest fatalna,taka konkurencja z NDiNZ czy NW...
odpowiedź
User
Gość X
Konkurencja z Milionerami
odpowiedź
User
marcin
ten program to dno. ale nie ma się co dziwić jak produkują to osoby, które po raz pierwszy robią takie rzeczy...
odpowiedź