SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oglądalność stacji z grupy TVN spadła do 19,3 proc.

Oglądalność stacji TVN liczona całodobowo spadła w lipcu 2009 r. do19,3% wobec 20,4% przed rokiem, poinformowała spółka w komunikacie.W "peak time" (18:00 - 23:00) oglądalność stacji TVN w lipcu 2009r. wyniosła 22,5% wobec 23,3% przed rokiem.

Oglądalność stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej(16-49 lat) liczona całodobowo spadła w lipcu do 19,2% wobec 20,6%przed rokiem. W "peak time" wynik wyniósł odpowiednio 21,4% wobec23,0%.

Oglądalność flagowej stacji grupy w komercyjnej grupie docelowej(16-49 lat) spadła w lipcu do 12,7% wobec 13,9% przed rokiem. W"peak time" oglądalność spadła o 1,5 pkt r/r do 15,9%. Powołującsię na dane ABG Nielsen, spółka podała, że w tej samej kategoriiwidzów oglądalność TVP1 liczona całodobowo wyniosła 17,2% (18,2% w"peak time"). Oglądalność TVP2 wyniosła 13,8% całodobowo (15,1% w"peak time"), a Polsatu 16,5% (16,8% w "peak time").

Oglądalność stacji TVN24, w jej grupie docelowej, w lipcuwzrosła o 0,1 pkt r/r do 6,3% całodobowo i utrzymała na poziomie4,8%.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN spadła do 19,3 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl