Oglądalność stacji z grupy TVN wzrosła w marcu do 22,3 proc.

Oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo wyniosła w marcu 22,3 proc. wobec 21,9 proc. rok wcześniej, podała spółka powołując się na dane AGB Nielsen. W tzw. "peak time" (18:00-23:00) oglądalność kanałów z grupy TVN wzrosła do 24,8 proc. wobec 24,1 proc. w marcu 2009 r.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Oglądalność sztandarowego kanału TVN liczona całodobowo wzrosła do 17,2% wobec 17,0% przed rokiem. W swojej komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat, mieszkańcy miast pow. 100 tys. mieszkańców) kanał TVN zanotował oglądalność na poziomie 23,1% wobec 23,9% przed rokiem. W tej grupie w ‘peak time' kanał miał oglądalność na poziomie 27,6% wobec 27,4% przed rokiem.

"Pomimo znacznie mniejszego, w porównaniu do głównych konkurentów, zasięgu technicznego (89% gospodarstw domowych w Polsce) TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w peak time i drugim w ujęciu całodobowym. TVN był jedynym kanałem, który poprawił swój udział w rynku w porównaniu do analogicznego okresu 2009 r." - podkreślono w komunikacie spółki.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały