SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,29 mln widzów śledzi nowy program TVN „Starsza pani musi fiknąć”

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” gromadzi średnio 1,29 mln widzów, o 240 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Dawid Kwiatkowski i Agnieszka Kwiatkowska; fot. TVN Article

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” nadawany jest w TVN w środy o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,29 mln widzów, co przełożyło się na 10,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,20 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,43 mln, a w 16-59 - 1,95 mln; dane udostępnione przez Codemedia).

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 11 września - śledziło go 1,37 mln osób.

Dla porównania, emitowana w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. reality-show „Ameryka Express” gromadził średnio 1,53 mln widzów, co przekładało się na 13,10 proc. udziału w 4+, 19,62 proc. w 16-49 oraz 16,62 proc. w 16-59. Oznacza to, że „Starsza pani musi fiknąć” straciła 240 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Starsza pani musi fiknąć” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 13,47 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale” i filmy fabularne. Druga jest TVP1 (12,97 proc.; gł. transmisje sportowe), a czwarty - Polsat (5,87 proc.; „Zawsze warto” i „Love Island. Wyspa miłości”).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.

„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem.

W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,29 mln widzów śledzi nowy program TVN „Starsza pani musi fiknąć”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rafał
co to za kłamstwo?
14 5
odpowiedź
User
Spike
Ten program ma na celu zapewnienie rozrywki nie widzowi, ale gwiazd tam występującym, dość promowania rodzin gwiazdeczek przychylnym stacji, niech TVN wraca do programów z zwykłymi śmiertelnikami walczącymi o pieniądze na krańcach świata!
25 9
odpowiedź
User
Ian
Parafrazując tytuł programu „Starszy Pani musi odejść w zapomnienie” bo nic wartościowego ze sobą nie reprezentuje - jest to jedynie program dla ucieszy gawędzi.
22 8
odpowiedź
User
Fanka
Nie wiem co się dzieje z TVN, promują na siłę te swoje „gwiazdy”, ich rodziny, zwierzęta mieszkania itd. tak jakby świat poza warszawką nie istniał. Jest tyle kolorowych i interesujących ludzi w Polsce, że to aż grzech pokazywać non stop te same twarze...
28 8
odpowiedź
User
iksiński
Kolejny plastikowy program dla plastikowego odbiorcy na plastikowej stacji...
28 8
odpowiedź