SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,29 mln widzów śledzi nowy program TVN „Starsza pani musi fiknąć”

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” gromadzi średnio 1,29 mln widzów, o 240 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Nowy program „Starsza pani musi fiknąć” nadawany jest w TVN w środy o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,29 mln widzów, co przełożyło się na 10,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 3,20 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,43 mln, a w 16-59 - 1,95 mln; dane udostępnione przez Codemedia).

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 11 września - śledziło go 1,37 mln osób.

Dla porównania, emitowana w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. reality-show „Ameryka Express” gromadził średnio 1,53 mln widzów, co przekładało się na 13,10 proc. udziału w 4+, 19,62 proc. w 16-49 oraz 16,62 proc. w 16-59. Oznacza to, że „Starsza pani musi fiknąć” straciła 240 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Starsza pani musi fiknąć” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 13,47 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale” i filmy fabularne. Druga jest TVP1 (12,97 proc.; gł. transmisje sportowe), a czwarty - Polsat (5,87 proc.; „Zawsze warto” i „Love Island. Wyspa miłości”).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.

„Starsza pani musi fiknąć” to polska wersja brytyjskiego formatu „50 Ways to Kill Your Mammy”. W programie udział biorą matki (lub w niektórych przypadkach ojcowie) wraz ze swoim znanym dzieckiem albo dziecko ze znanym rodzicem.

W 8-odcinkowym projekcie TVN wzięli udział: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,29 mln widzów śledzi nowy program TVN „Starsza pani musi fiknąć”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rafał
co to za kłamstwo?
odpowiedź
User
Spike
Ten program ma na celu zapewnienie rozrywki nie widzowi, ale gwiazd tam występującym, dość promowania rodzin gwiazdeczek przychylnym stacji, niech TVN wraca do programów z zwykłymi śmiertelnikami walczącymi o pieniądze na krańcach świata!
odpowiedź
User
Ian
Parafrazując tytuł programu „Starszy Pani musi odejść w zapomnienie” bo nic wartościowego ze sobą nie reprezentuje - jest to jedynie program dla ucieszy gawędzi.
odpowiedź