SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 umocniła się na pozycji lidera w listopadzie, duże spadki TVN i Polsatu. TVN24 na czele stacji newsowych

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w listopadzie 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1, rekordowe wyniki odnotował TVP Sport. W grupie 16-49 na czele znalazł się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Mecz Katar-Ekwador; fot. materiały prasowe TVP Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w listopadzie 2022 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem listopada 2021 roku zwiększył się o 20,04 proc. i wyniósł 10,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. TVP1 transmutuje większość meczów - głównie nadawanych w prime-time - mundialu w Katarze, który wystartował 20 listopada br.

TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat

Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 4,07 proc. do 7,54 proc. Stacja nadaje pozostałe mecze, które nie trafiły do ramówki TVP1 (są to spotkania rozgrywane w ciągu dnia).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Podium uzupełnia TVN, który przed rokiem był drugi. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,35 proc. (w dół o 12,08 proc.). Z kolei czwarty Polsat miał 7,12 proc. udziału (- 9,87 proc.). Stacja spadła z trzeciej lokaty.

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 33,25 proc. w listopadzie 2021 roku do 32,97 proc. w listopadzie 2022 roku.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 3,87 proc. do 5,10 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (4,49 proc. udziału; - 10,91 proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,70 proc.; do góry o 4,29 proc.).

Rekordowe wyniki TVP Sport

10. był kanał TVP Sport, którego udział wzrósł o 198,61 proc. do 2,15 proc. Stacja pokazuje wszystkie mecze mundialu.

TVN liderem w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 9,19 proc., po spadku o 12,23 proc.

Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP1. Jej wynik w listopadzie br. zwiększył się o 52,88 proc. do 9,02 proc.

Podium uzupełnia Polsat (- 8,88 proc. do 7,59 proc.), który przed rokiem był drugi. Czwartą lokatę zajęła TVP2 (- 0,84 proc. do 5,87 proc.), która awansowała z trzeciej lokaty. Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN7 (- 20,87 proc. do 3,64 proc.).

TVP1 nowym liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu nowym liderem była TVP1 (+ 40,15 proc. do 9,39 proc.), która awansowała z trzeciej lokaty.

Dołącz do dyskusji: TVP1 umocniła się na pozycji lidera w listopadzie, duże spadki TVN i Polsatu. TVN24 na czele stacji newsowych

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andyd
brawo tvn24, znakomity wynik przy zasiegu 60%,w porównaniu z 99 % tvpinfo
25 20
odpowiedź
User
Franek
tvn24 nie ma tego kanału w naziemnej - jest brany pod uwagę? w takim razie umieścić w multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
16 7
odpowiedź
User
korkewta
Kiedy TVP oprotestuje wynik badania, bo badał Nielsen? :-) No i nie ma się czym ekscytować, prości ludzie oglądają mecze piłkarskie, więc wynik zacznie się robić prawdziwy dopiero w styczniu...
17 9
odpowiedź