Okocim Mocne w telewizji

To hasło, obowiązuje niezmiennie i towarzyszy kampanii marki OKOCIM Mocne, która ruszyła 4 października

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jej filarem jest znany z letniej kampanii film reklamowy "Prawda", który obala pewne istniejące stereotypy myślenia i postrzegania rzeczywistości. Na tym tle jedynie prawdziwe pozostaje piwo Okocim Mocne. Celem jesiennej kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki OKOCIM Mocne, a głównym przekazem filmu jest podkreślenie jedynego prawdziwego piwnego, mocnego smaku.  30 sekundowy spot emitowany będzie na antenach TVP, Polsatu i TVN. Kampanię wesprą dodatkowe emisje w stacjach tematycznych: Discovery, Polsat Sport, TVN 24, TVN TURBO i Ale Kino.  Marka OKOCIM Mocne ma już dziesięcioletni rodowód. Została wprowadzona na rynek w 1994 roku, jako pierwsza w segmencie piw mocnych.  Klient: Carlsberg OkocimKreacja: Saatchi & SaatchiZakup mediów: Initiative MediaMedia: TVP, TVN, Polsat, Discovery, Polsat Sport, TVN 24, TVN TURBO, Ale Kino.Długość spotu: 30 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu