SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dźwięki z browaru reklamują piwo Okocim Jasne Okocimskie (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) z serii pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.

Article

Bohaterem nowego spotu jest piwowar Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który opowiada o specyficznych dźwiękach rozbrzmiewających w browarze, w którym produkowane jest piwo Okocim. Spot podkreśla znaczenie niuansów mających wpływ na jakość piwa.

W reklamie prezentowany jest flagowy wariant promowanego piwa - Jasne Okocimskie.

 

Poprzedni spot z kampanii opowiadał o wymrażaniu piwa, a we wcześniejszym promowany był Okocim Radler Truskawka.

Akcja jest realizowana w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internecie.

Kreację reklam zajęła się agencja reklamowa Upside, produkcją spotów - dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dźwięki z browaru reklamują piwo Okocim Jasne Okocimskie (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Okocim to nie piwo, a napój piwopodobny powstały na bazie wody, spirytusu i aromatów identycznych z naturalnymi!
1 0
odpowiedź
User
Rimek
Czekam na masakrację reklamy w wykonaniu Tomka Kopyry ;) Dźwięki w browarze.... sypany z worka słód, chmiel... He he he. Macie zasady robienia sikaczy w smaku podobnych do niczego. Woda z alkoholem.
Zróbcie w końcu coś porządnego, ze smakiem i aromatem, stać was na to. I to nie musi być jakaś mega nachmielona IPA. Są fajne lagery kraftowe. Pokombinujcie. Jak będzie dobre to się sprzeda, pokażcie że piwo to nie tylko cienki lager dla statystycznego konsumenta piwa.
1 0
odpowiedź
User
wincey & wincey
na koniec brakuje jeszcze soczystego beknięcia...
1 0
odpowiedź
User
Po
Poprzednia kampania dużo fajniejsza.... choć piwo faktycznie słabe.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing