SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Okocim Premium Pils z dłuższą nazwą i historyczną reklamą (wideo)

Do nazwy piwa Okocim Premium Pils (Carlsberg Polska) został dodany człon Podwójnie Chmielone. Odświeżoną markę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 i Media Direction OMD.

Nazwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone ma podkreślać, że przy produkcji tego piwa zawsze dodawana jest druga porcja chmielu, która nadaje mu pełny smak i świeży aromat. Piwo będzie też dostępne w zwrotnych butelkach.

Jednocześnie do emisji w telewizji trafia reklama Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielonego, która rozgrywa się czasie w Browarze Okocim podczas I wojny światowej. Scena z udziałem okocimskich browarników i niemieckich żołnierzy ma podkreślać, że tym pierwszym nic nie może przeszkodzić w dodaniu do warzonego piwa drugiej porcji chmielu. Zawarte w reklamie hasło „Okocim. Wszystko dla przyjemności od 1845” było również wykorzystywane w tegorocznej kampanii Okocim Premium Mocnego (więcej na temat tej akcji).


Spot Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielonego – w wersji 30- i 15-sekundowej – będzie emitowany m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TVN7, TV4, TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport i Discovery. Ponadto kampania obejmie internet i materiały POS.

Akcję przygotowały agencje Red8 (kreacja) i Red8 Digital (działania na Facebooku) oraz dom mediowy Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów).

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Okocim Premium Pils z dłuższą nazwą i historyczną reklamą (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
biedny ten Okocim, Frankenstein polskiego marketingu. W latach realnego socjalizmu to była marka z tradycją porównywalną z Żywcem, a potem było juz tylko gorzej. Carlsbergo kontunuuje dzieło wykończenia tej fajnej kiedys marki. Co roku zmiana nazwy, co kwartał zmiana opakowania. Niespójne kampanie, bezhołowie kompletne, szkoda.
odpowiedź
User
Pudelek
to nie niemieccy żołnierze, tylko austro-węgierscy. Reklama jest o tyle kuriozalna, że w okresie I w. św (wtedy prawdopodobnie dzieje się akcja, skoro siłą zajęto browar) browar leżał w austriackiej Galicji - po co zatem austriaccy żołnierze mają zajmować austriacki zakład?? Bezsens totalny
odpowiedź