SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Okocim poszerza ofertę radlerów o dwa nowe warianty bezalkoholowe

Carlsberg Polska wprowadza do oferty piwa marki Okocim dwa nowe warianty radlerów 0,0%: Radler Sycylijska Pomarańcza z limonką 0,0% oraz Radler Jabłko z czereśnią 0,0%. Bezalkoholowy wariant Radler Wiśnia z pigwą 0,0%, dotąd dostępny w wybranych sieciach handlowych, trafi teraz do ogólnopolskiej sprzedaży. Ich rynkowy debiut wesprą aktywacje w internecie.

Article

Radler Sycylijska Pomarańcza z limonką 0,0% jest połączeniem lekko słodkiej pomarańczy z limonką. Z kolei radlery o smaku jabłka i czereśni oraz wiśni i pigwy to typowo letnie smaki. Wariant Radler Jabłko z czereśnią będzie sprzedawany w wybranych sieciach handlowych.

Trzy bezalkoholowe warianty dołączają do portfela dotychczasowych radlerów. Pełna oferta to osiem różnych smaków: Radler Malina z borówką amerykańską (nowość w 2019), Radler z Limonką, Radler Grejpfrut z limonką, Radler Limonka i owoce leśne oraz Radler Truskawka z kwiatem lipy i trzy warianty bezalkoholowe.  
 


Jak wynika z danych Nielsena, w 2018 roku wzrost dla piw bezalkoholowych (do 0,5% zawartości alkoholu) był wyjątkowo dynamiczny i osiągnął poziom 79,8 proc. Za rozwój tej kategorii odpowiedzialne są głównie piwa 0,0%. Udział całej kategorii piw 0,0% - 0,5% w rynku piwa w Polsce to 3,1 proc. w ujęciu wartościowym.

Nowe okocimskie Radlery dostępne są od marca br. w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l, w rekomendowanej cenie detalicznej 3,19 zł. za butelkę i 15,20 zł. za 4pak.

Wprowadzenie nowych smaków i wariantów 0,0% będzie wsparte m.in. materiałami POS i aktywacjami w digitialu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Okocim poszerza ofertę radlerów o dwa nowe warianty bezalkoholowe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
To już półki w marketach nie wytrzymają takiego obciążenia bo te całe radlery tylko się kurzą na półkach i co 2-3 m-ce jest promocja bo termin przydatności do spożycia się kończy.
6 0
odpowiedź