SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olej Bartek zmienia opakowania

Olej Bartek ma nową identyfikację wizualną. Zmieniono jego logo iopakowania.

W ramach odświeżenia identyfikacji wizualnej olejuBartek uproszczono jego logo oraz zmieniono znajdujący sięna opakowaniach wizerunek bohatera tej marki, który jest terazmłodszy i bardziej pogodny. Zmiany mają przyczynić się do poprawypostrzegania jakości i smaku produktu oraz podkreślać jegonowoczesny charakter.

olejbartek

Nową identyfikację wizualną oleju Bartek przygotowała agencjaPND Futura we współpracy z ZT Kruszwica.

Dołącz do dyskusji: Olej Bartek zmienia opakowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl