SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olej Bartek zmienia opakowania

Olej Bartek ma nową identyfikację wizualną. Zmieniono jego logo i opakowania.

W ramach odświeżenia identyfikacji wizualnej oleju Bartek uproszczono jego logo oraz zmieniono znajdujący się na opakowaniach wizerunek bohatera tej marki, który jest teraz młodszy i bardziej pogodny. Zmiany mają przyczynić się do poprawy postrzegania jakości i smaku produktu oraz podkreślać jego nowoczesny charakter.

olejbartek

Nową identyfikację wizualną oleju Bartek przygotowała agencja PND Futura we współpracy z ZT Kruszwica.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olej Bartek zmienia opakowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl