SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olejnik hitem jesieni

"Prosto w oczy", nowy program Moniki Olejnik, najchętniej oglądanym nowym programem publicystycznym

Jak wynika z najnowszych danych TNS OBOP najchętniej oglądanym we wrześniu* nowym programem publicystycznym był program Moniki Olejnik "Prosto w oczy". Oglądało go średnio 2,6 mln.

średnio 

2586,42

19,9

2004-09-06

2413,51

20,96

2004-09-07

3029

24,17

2004-09-08

2984,69

22,76

2004-09-09

3849,45

30,85

2004-09-13

1660,18

12,15

2004-09-14

1723,98

12,47

2004-09-15

3252,92

25,54

2004-09-16

3183,54

26,59

2004-09-20

1953,72

13,74

2004-09-21

2015,36

13,72

2004-09-22

2025,84

13,68

2004-09-23

3121,21

24,35

 

 

 

Na drugim miejscu plasuje się program "Najsztub pyta", który oglądało średnio w tvn 1498,49 widzów.

NAJSZTUB PYTA (ŚREDNIA)

 

1498,49

12,59

NAJSZTUB PYTA

2004-09-05

1283,98

10,35

NAJSZTUB PYTA

2004-09-12

1601,01

13,56

NAJSZTUB PYTA

2004-09-19

1613,6

13,9

Kolejne miejsce zajmuje "Debata" Kmaila Durczoka  a ostatnie "Suma zdarzeń wg Jacka Żakowskiego".

DEBATA (ŚREDNIA)

 

1293,59

16,85

DEBATA

2004-09-09

1381,23

17,16

DEBATA

2004-09-16

1234,94

16,24

DEBATA

2004-09-23

1265,57

17,17

SUMMA ZDARZEŃ WG JACKA ŻAKOWSKIEGO

2004-09-19

986,93

13,28

Przypomnijmy, że od czwartku startuje nowy program publicystyczny Polsatu, "Co z tą Polską?", który poprowadzi Tomasz Lis (więcej).

* - w okresie  od 1 do 23 września

Dołącz do dyskusji: Olejnik hitem jesieni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl